Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej. Tycker det är sällan jag stöter på det i verkliga livet (och då är jag tillräckligt gammal för att ha vuxit upp med fast telefon )
Jag menar då inte att man svarar med ett neutralt hej, utan verkligen ett sådan där "jag har verkligen ingen aning om vem det är som ringer-hej" fast det är mamma som ringer.
Förlåt att jag skrattar, men så dråpligt!När barn sprätter till med benen under täcket och skickar iväg tv-kontrollen som en katapult och den naturligtvis landar rakt i min yoghurt… Varför lyckas barn alltid med sånt? Kontrollen hade kunnat landa var som helst men naturligtvis ska den landa på den enda plats där den inte bör landa?
Rekommenderar denna tesil utan stängning, den håller tom roiboos från att fly. Och blir aldrig dålig och gammalStör mig på mina tesilar. De "läcker" teblad så hela drycken blir bösig. Måste skaffa nån annan variant tror jag. Nu har jag såna där vanliga bollar som man öppnar på mitten.
Håller med! Jag har allt hemma, har jag börjat baka? NopeAtt det ska vara så förbaskat svårt att komma igång. Jag har bestämt mej sen i veckan att det ska bakas lussekatter. Idag. För idag ska jag inte rida så då kan jag ta eftermiddagen till det. Har jag fått tummen ur? Nä. Jag har köpt mjöl inte ett skit mer. Jag vill ha mina lussekatter nu
Det hjälpte att gnälla av sig här nu ska dom bara in i ugnen. Gick riktigt snabbt och smidigt den här gången. Men det är fanken att det ska sitta på trögt. Har ju andra bak på lut som jag inte får tummen urHåller med! Jag har allt hemma, har jag börjat baka? Nope
Jag har kommit så långt att jag plockat undan i köket och ställt fram assistenten. Kommer jag upp i tid imorgon bitti så blir det baka av.Det hjälpte att gnälla av sig här nu ska dom bara in i ugnen. Gick riktigt snabbt och smidigt den här gången. Men det är fanken att det ska sitta på trögt. Har ju andra bak på lut som jag inte får tummen ur
verkar funka bra det här med att gnälla på Buke om man vill få nått gjortJag har kommit så långt att jag plockat undan i köket och ställt fram assistenten. Kommer jag upp i tid imorgon bitti så blir det baka av.