+ 1 på denPepsi max är vadå? Minst 99% vatten? Betalar och släpar med glädje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+ 1 på denPepsi max är vadå? Minst 99% vatten? Betalar och släpar med glädje
Men vilket märke innehåller mer än 10% havre ?Jo, fast min irritation kom nog mest av att det jag köpte faktiskt mest smakade och såg ut som vatten. Köper jag havredryck förväntar jag mig att det ska vara rejält med havre i den.
Neeej så gör man ju inteFolk som tuggar på typ knäckebröd/chips och dylikt när de pratar itfn med en = sjukt irriterande
Kunde jag så skulle jag avstå havredrycken.Men som njursjuk ska jag inte dricka mjölk och begränsa mjölkprodukter i övrigt. Så jag är tvungen.
Det gjorde jag för någon timme sedan efter ett akut behov av chips Försökte dock tugga tystFolk som tuggar på typ knäckebröd/chips och dylikt när de pratar itfn med en = sjukt irriterande
Jag brukar säga att nu måste jag helt enkelt tugga på chips/knäckebröd. Står den jag pratar med inte ut med detta lägger vi på och jag har full förståelse.Det gjorde jag för någon timme sedan efter ett akut behov av chips Försökte dock tugga tyst
Därför jag börjat med Soda StreamerPepsi max är vadå? Minst 99% vatten? Betalar och släpar med glädje
Därför jag börjat med Soda Streamer
Det smakar inte alls samma tyvärr som @Diabetikern säger.Därför jag börjat med Soda Streamer
Och jag tycker den är godare Men mitt smaksinne har ändrats lite pga cytostatikabehandlingDet smakar inte alls samma tyvärr som @Diabetikern säger.
Jag gillar inte sodastreamade saker överlag, tycker det blir alldeles för stora bubblor och blir avslaget för fort.
Jag brukade dricka nästan 1,5 L pepsi max om dagen men har nu för tiden dragit ner, jag köper bara på burk nu för att dricka lite mindre + att det är mycket godare än en flaska som stått öppnad någon dag. Lite dyrare men det får det vara värt. Snittar väl en burk om dagen skulle jag tro
Brexit.
Absolut! Han är ju ändå i allra högsta grad vållande till eländet, så...Vi kan väl slänga in er PM där som bonusstörning, eller hur? Han måste f-n ha varit pårökt när han hade det där talet!