Jag är också den som skar upp mungipan på en sked en gång när jag åt gröt, så det blödde.
Orimligt.
Eh... vad var det för mördarsked?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är också den som skar upp mungipan på en sked en gång när jag åt gröt, så det blödde.
Orimligt.
Eh... vad var det för mördarsked?!
Finns det någon annan vårdcentral du kan vända dig tillI morgon är det en vecka sen jag slutade med allergitabletterna, det idiotkliar fortfarande egentligen behöver jag tabletterna men vill inte fortsätta när det blir så här när man gör uppehåll eller slutar. Så där lagom pepp på att ringa vårdcentralen. Dom har en tendens att vara otrevliga och dryga samt att dom inte lyssnar på en alla gånger
Stör mig lite på min chef
Sa att jag vill inte ha fler timmar för jag har mycket jag vill göra hemma varpå hen svarar vem har inte det
Ja men du valde en chefsposition det har inte jag gjort och du kan styra ditt schema själv det kan inte jag
Det finns. Har funderat på att byta men aldrig kommit till skott.Finns det någon annan vårdcentral du kan vända dig till
Inte omsorg men servicePatetisk chef, har man den positionen gnäller man inte inför personalen. Vågar jag gissa att det är en kvinnlig chef inom omsorg?
BytDet finns. Har funderat på att byta men aldrig kommit till skott.
Orimligt.
Det där låter ju inte alls bra. Har du kollat upp det? Jag kan bli så lättblödande i mun och mungipor när b-12 värdet dippar.Efter många år och många bitar bröd och typ... blöder av att äta äpple ibland, så tror jag att det är min mun som felar
Skönt ändå att man kan få äventyr i vardagen bara av en skiva levain!
Som jag förstått har det att göra med "balansen" för att vara otydlig haha, men jag får väldigt lätt tandsten t.ex. och tandköttinflammationer. Tandläkaren har inte sagt mer än att det är genetisktDet där låter ju inte alls bra. Har du kollat upp det? Jag kan bli så lättblödande i mun och mungipor när b-12 värdet dippar.
Även c-vitaminbrist kan ge liknande problem så ja, jag tycker absolut att du ska kolla upp det!Som jag förstått har det att göra med "balansen" för att vara otydlig haha, men jag får väldigt lätt tandsten t.ex. och tandköttinflammationer. Tandläkaren har inte sagt mer än att det är genetiskt
Alltså såklart lite bättre när jag faktiskt är ordentlig med tandtråd etc (vilket jag kanske inte alltid är ) men jag kommer alltid vara lite extra utsatt typ.
Men nu när du säger det, skadar inte att ta upp när jag blir kallad nästa gång!
Not the scurvyÄven c-vitaminbrist kan ge liknande problem så ja, jag tycker absolut att du ska kolla upp det!