Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dök han upp?Elektrikern skulle varit här vid 8, han har inte dykt upp ännu. Funderar på om jag ska ringa honom eller om jag ska ge honom en timme till. Är ändå hemma hela dagen...
Jag ringde honom efter en stund och då visade det sig att han hade glömt att vi hade bokat idag, han dök upp 20 min senare och vi fick gjort det vi skulle.Dök han upp?
Samma här.På att jag liksom inte bara kan ge fan i trådar om autism fast de får mig att må piss eftersom det alltid ska vädras unkna åsikter och internaliserad funkofobi. Blä.
Anledningen till att jag inte ens går in i sådana trådar överhuvudtaget.Samma här.
Känner väl att så länge folk pratar om sina egna drag av autism är det en sak men så består hälften av inläggen om någons kusin som beter sig annorlunda och radar upp fördomar. Då blir jag fan ledsen i magen alltså.
Rubriken "Folk i min närhet har börjat oroa sig" i Ab.
Bilden visar en högst normalviktig kvinna, som anser sig överviktig och tydligen hennes omgivning också
S å onödig kroppshets. Jag som trodde i min enfald att det höll på att vända...
Jag såg den med. Men tolkade den (utifrån hur de andra bantningsannonserna brukar se ut) åt andra hållet - som att hon varit överviktig med gått ner så mycket, så snabbt att "folk börjat oroa sig". Och att det sen ska komma något klämkäckt: men jag använder ju bara XXXX!Jag såg den också! Jag funderade verkligen över vad de började oroa sig för? Hon såg fullständigt normal ut.
På att jag liksom inte bara kan ge fan i trådar om autism fast de får mig att må piss eftersom det alltid ska vädras unkna åsikter och internaliserad funkofobi. Blä.
Samma här.
Känner väl att så länge folk pratar om sina egna drag av autism är det en sak men så består hälften av inläggen om någons kusin som beter sig annorlunda och radar upp fördomar. Då blir jag fan ledsen i magen alltså.