Taaack, nu slipper jag störa mig på att inte veta!Tuggummi (har för mig det är Extra)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Taaack, nu slipper jag störa mig på att inte veta!Tuggummi (har för mig det är Extra)
Det kändes sannerligen bättre att vara ovetandeInsåg nyss att begreppet "singer-songwriter" hyfsat frekvent felskrivs/-sägs som "sing-and-songwriter". Det kändes bättre att vara ovetande.
Lyckas inte logga in på jobbmailen. Supporten kan inte hjälpa mig utan har lämnat över ärendet till it avdelningen som ska skicka en länk för återställning. Svaret jag fick på frågan var de skulle skicka länken:
- till din mail!
Jag har gjort samma sak, förutom att de även skickade till min chef som hade semester.Lyckas inte logga in på jobbmailen. Supporten kan inte hjälpa mig utan har lämnat över ärendet till it avdelningen som ska skicka en länk för återställning. Svaret jag fick på frågan var de skulle skicka länken:
- till din mail!
Nu får jag ju störa mig på två saker, dels att det inte fanns någon störig-tråd så jag fick skapa en ny!
Men det värsta är att jag stör mig på "kändisar" som lägger ut bilder på sig själva på Instagram, sen får dom komentarer på bilderna som dom inte gillar (no shit Sherlock!) DÅ måste det skrivas i AB om deras taskiga följare... OMG nyhetstorka!!
Nu har jag kräkts färdigt och det känns genast mycket bättre!