Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en bra tjänst på fass.se där man kan se var medicinen finns, i vilken styrka och om utbytesläkemedel finns hemma. Man kan välja att söka på specifika apotek eller apotek i ens närhet. Man går in på den medicin man ska hämta ut och klickar på "sök lagerstatus".
Verkligen!!Stör mig på Discovery+, rent allmänt.
Köp inte rättigheterna till OS om ni inte har råd att göra det bra liksom.
Stör mig på Discovery+, rent allmänt.
Nej! Jag har inte hunnit börja titta än. Vad felas?Stör mig på Discovery+, rent allmänt.
Nej! Jag har inte hunnit börja titta än. Vad felas?
Att mina kuddar är jättefluffiga i vissa fodral och jätteplatta i andra
Då blir det dags att dra fram symaskinen och sy in örngott dåFodralen kan variera lite i storlek även om de ska vara tex 50x50. Är de en aning mindre blir kuddarna fluffigare och är de en aning större blir de plattare.
Människor som känner behov av att spela musik utomhus så det hörs över flera kvarter. Alla kanske inte vill lyssna på just din musik?
Då blir det dags att dra fram symaskinen och sy in örngott då
Hädanefter ska jag bara köpa för små örngott då. Puffiga kuddar är livet!Jag har några överdrag som är 45x45 men jag trycker ner 50x50-kuddarna i dem (pallar inte att ha två uppsättningar innerkuddar) och de blir jättepuffiga