Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig också på träningsvärk! Herrrregud vad ont jag har överalltMin träningsvärk... Tydligen får man massor av träningsvärk av att helt ouppvärmd gå in i ett rum och slå på saker med slägga i fem minuter
(kul var det)
Nu dock på väg till stallet för jobb och får väl hoppas att all mocking mjukar upp kroppen?
Mitt har kommit. Måste engagera mig å hämta ut det idag. Blir nog att jag köper läskVäntar på paket som kommer med Postnord.
Jag har fått 6 mail och 3 sms om att ett paket är på väg.
Mitt första paket har landat hemma, nästa kommer imorgonMitt har kommit. Måste engagera mig å hämta ut det idag. Blir nog att jag köper läsk
Är det corona-inreserestriktionerna som det handlar om att de ska ha ett specialtillstånd för att få undantag från?Att Sverige är så jävla gammalmodigt ibland https://www.dota2.com/newsentry/2992060508108464823 ibland
Ja, eftersom man inte erkänner det som ett elitsports evenemang, vilket är ett helt galet.Är det corona-inreserestriktionerna som det handlar om att de ska ha ett specialtillstånd för att få undantag från?