Min väska är helt slut och måste vandra vidare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det värsta är väl när hunden har relativt fast avföring och personen tycker det räcker med att plocka upp själva korven utan att öht på något sätt torka golvet där den legat...Jag stör mig på att det tydligen är möjligt att anse det vara helt i sin ordning att plocka upp hundbajs från golvet, och torka upp hundkiss med toapapper från golvet, utan att rengöra med rengöringsmedel efteråt.
Du gör det rätta. Den är värd att få vandra vidare efter en lång och trogen och säkerligen slitsam tjänst. Du får glädja dej med att du får anledning att shoppa en ny iställetMin väska är helt slut och måste vandra vidare
Jag stör mig på vuxna människor som skriver "jag är en tjej/kill på x antal somrar/vintrar som...". Vafan är du 12 år eller? Trodde man slutade skriva så lagom till man fyllt 15 och insåg hur fjantigt det låter.
Eller män i 50-årsåldern som beskriver sig som: "Jag är en grabb på 54 bast..."Jag stör mig på vuxna människor som skriver "jag är en tjej/kill på x antal somrar/vintrar som...". Vafan är du 12 år eller? Trodde man slutade skriva så lagom till man fyllt 15 och insåg hur fjantigt det låter.
Fast det säger ganska väl vad en kan förvänta sig av en sån person i alla fall?Eller män i 50-årsåldern som beskriver sig som: "Jag är en grabb på 54 bast..."
Ohja, det håller jag absolut med om.Fast det säger ganska väl vad en kan förvänta sig av en sån person i alla fall?
Ja men precis, och det är det som hände nu.Det värsta är väl när hunden har relativt fast avföring och personen tycker det räcker med att plocka upp själva korven utan att öht på något sätt torka golvet där den legat...
Jag hade blivit skogstokig på sånt. Struntar han i att spola i toaletten också efter han har torkat sig?Ja men precis, och det är det som hände nu.
Nåja, tills jag skrev på telefonen och bad honom torka rent så jag kan gå ut i köket och tryckte upp telefonen i ansiktet på honom medan han satt vid datorn och pratade med någon. Nu är det rent, iaf där. Gårdagens kisspapper ligger däremot kvar på golvet och jag kommer bli totalt jävla skogstokig om det inte är borta snart.
"Du ska inte behöva städa upp sånt" får jag höra, MEN DET HÄNDER JU INGENTING ANNARS
Jag hade på riktigt föredragit om han skitit i att spola i toaletten. Jag ska ju inte gå i den liksom...Jag hade blivit skogstokig på sånt. Struntar han i att spola i toaletten också efter han har torkat sig?
Ja... Tänker att om han tycker att det är okej att det ligger kisspapper på golvet sen igår så borde det vara lugnt att lämna toaletten ospolad också liksom. Känns lite same same.Jag hade på riktigt föredragit om han skitit i att spola i toaletten. Jag ska ju inte gå i den liksom...
Jo men typ, fast ändå inte. Golvet känns värre.Ja... Tänker att om han tycker att det är okej att det ligger kisspapper på golvet sen igår så borde det vara lugnt att lämna toaletten ospolad också liksom. Känns lite same same.
Men men men, jag älskar min väska den är underbar i färgerna, den kostade 150 kr, har hållit hur många år som helst, hade sådana där stöd för ryggen (om än inte proffs sådana så bättre än dom flesta andra) och hade många fackDu gör det rätta. Den är värd att få vandra vidare efter en lång och trogen och säkerligen slitsam tjänst. Du får glädja dej med att du får anledning att shoppa en ny istället
Men men men, jag älskar min väska den är underbar i färgerna, den kostade 150 kr, har hållit hur många år som helst, hade sådana där stöd för ryggen (om än inte proffs sådana så bättre än dom flesta andra) och hade många fack
Min mamma brukar sy väskor av fina t-shirtar som det har gått hål på tex. Du kanske kan sy en t-shirt av din väska?Men men men, jag älskar min väska den är underbar i färgerna, den kostade 150 kr, har hållit hur många år som helst, hade sådana där stöd för ryggen (om än inte proffs sådana så bättre än dom flesta andra) och hade många fack
För lite material och lite stelt tyvärr.Min mamma brukar sy väskor av fina t-shirtar som det har gått hål på tex. Du kanske kan sy en t-shirt av din väska?
#evigtliv #mode #diy #oneofakind