Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ett litet skav: blev kallad för "flicka lilla" i jobbsammanhang igår
Jag kom inte på det förrän senare på kvällen; men vad SA hon?!Åh fy fan. Jag hade exploderat
Jag kom inte på det förrän senare på kvällen; men vad SA hon?!
och nu stör det mig...
Helt ärligt så de gånger jag blivit förminskad och "klappad på huvudet" i jobbsammanhang så är det kvinnor som stått för det.En kvinna dessutom?! Det är främst något jag förväntar mig från en man...
Det var faktiskt jättelänge sedan jag provade just plåster. Jag minns att mamma försökte få mig att ha det när jag var liten, men vi tyckte inte att det gjorde någon större skillnad. Men det är ju några år sedan nu... Just den här gången är det dock en samling små blåsor som dessutom sträcker sig hela vägen in på insidan av överläppen, så jag tror det skulle vara svårt att få ett plåster att fästa ordentligt tyvärr. Vectavir är mitt främsta vapen just nu...Du har väl antagligen redan provat, men annars säger jag bara: munsårsplåster! Numera har jag aldrig munsår, men under många år fick jag smärtsamma varianter som brukade sitta halvt på underläppen och halvt på huden precis under. Minns hur underbart det var när jag testade plåstret för första gången. Helt plötsligt blev munsåret nästan helt smärtfritt !!
Ät! Bara ätHar en påse polly på mitt skrivbord som jag inte kan låda bli...
Antingen ät upp den eller flytta den så det blir jobbigt att komma åt.Har en påse polly på mitt skrivbord som jag inte kan låda bli...
Sa pt min kollega att äta upp den, det funkade inteAntingen ät upp den eller flytta den så det blir jobbigt att komma åt.
Vädring är nog det enda som ger effekt.Fått ärva barnkläder, vilket förstås är jättebra! Men glömmer hur mycket parfymerat tvättmedel/sköljmedel en del människor använder
Får tvätta imorgon och hänga ut på balkongen...
En av mina grannar använder så mycket sköljmedel att det ibland känns när man går förbi huset...Fått ärva barnkläder, vilket förstås är jättebra! Men glömmer hur mycket parfymerat tvättmedel/sköljmedel en del människor använder
Får tvätta imorgon och hänga ut på balkongen...
Jag har också en sån granne. De tvättar ofta dessutom. I mitt huvud heter deras hus "tvätthuset".En av mina grannar använder så mycket sköljmedel att det ibland känns när man går förbi huset...