Mineur
Moderator
Tänk att för en månad sedan hade en sådan här bild gjort mig grön av avund. Nu känner jag mest bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk att för en månad sedan hade en sådan här bild gjort mig grön av avund. Nu känner jag mest bara
Men visst! Nu hann vi ju få 10+ och riktiga vårkänslor här. Och av fotspåren att döma är det ju inte lite fjun som lagt sig liksom... Snöar fortfarande och -6 i nattTänk att för en månad sedan hade en sådan här bild gjort mig grön av avund. Nu känner jag mest bara
Det traditionella bakslaget.... blää.
Vaknade till -25 graderDet traditionella bakslaget.... blää.
Här skulle det komma 25mm snö imorgon, men har minskat något nu. Men ändå, känner mig HELT klar med snö och vinter nu
whaaaaatVaknade till -25 grader
Ja, inte alls enligt prognosen jag hade dragit ner värmen hos hönsen, så de stackarna hade -5 när jag vaknade! Men jag hoppas att de har förlåtit mig, jag har dragit på värmen och de fick pommes till frukost. (Utöver sitt vanliga foder)whaaaaat
Jo det går att förnya med dosa och sladd via datorn men min dator är inte använd på evigheter (några år) så då måste jag först få igång den, uppdatera allt (tar nog en hel dag minst) och skaffa antivirusprogram innan jag kan fixa nytt mobilt BankID. Känns enklare med en promenad till banken.Är du säker på att du måste gå till banken för det? Jag fick upp att mitt BankID i telefonen skulle gå ut om X dagar, men förnyade för någon vecka sidan via bankens hemsida och det var inga konstigheter.
Gillar såklart inte huvudvärken men gillar hur du använder 'ens'! På samma sätt som jag, vilket min särbo har väldigt roligt åt. Jag fattar inte vad det är han stör sig på ens.Huvudvärk igen. Vad är det här ens?
Va, finns det människor som inte använder 'ens' på det sättet?Gillar såklart inte huvudvärken men gillar hur du använder 'ens'! På samma sätt som jag, vilket min särbo har väldigt roligt åt. Jag fattar inte vad det är han stör sig på ens.
Jo det går att förnya med dosa och sladd via datorn men min dator är inte använd på evigheter (några år) så då måste jag först få igång den, uppdatera allt (tar nog en hel dag minst) och skaffa antivirusprogram innan jag kan fixa nytt mobilt BankID. Känns enklare med en promenad till banken.
Ja tydligen.Va, finns det människor som inte använder 'ens' på det sättet?
Min bank kräver att man är inloggad med dosa med sladd för att man ska kunna få nytt mobilt BankID.Ok. Jag använder knappt heller min dator, så förnyade bara mitt BankID i telefonen. Använde det gamla/befintliga för att logga in via hemsidan och laddade ner ett nytt.
Jag har aldrig ägt en bankdosa med sladd.Min bank kräver att man är inloggad med dosa med sladd för att man ska kunna få nytt mobilt BankID.
Jag hade en massa huvudvärk, men sedan kollade jag synen och köpte därefter läsglasögon utöver mina vanliga glasögon.Huvudvärk igen. Vad är det här ens?
Jag behöver nya glasögon igen snart. Köpte nya i juni förra åretJag hade en massa huvudvärk, men sedan kollade jag synen och köpte därefter läsglasögon utöver mina vanliga glasögon.
Inte haft någon huvudvärk sedan dess!