Att jul numera verkar vara en årstid. Finns redan julmust och lussekatter att köpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar hosta ordentligt och titta menande på dom..Trots att det är förbjudet! Jag hatar dom men vågar aldrig säga till
Och det är ju helt fantastiskt??Att jul numera verkar vara en årstid. Finns redan julmust och lussekatter att köpa.
Butiker har plockat fram julvaror redan i september i flera decennier.Att jul numera verkar vara en årstid. Finns redan julmust och lussekatter att köpa.
Och jag stör mig på det varje år.Butiker har plockat fram julvaror redan i september i flera decennier.
Verkligen. Mängden störning det ger befolkningen borde vara nog för att förbjuda det av folkhälsoskäl.Och jag stör mig på det varje år.
Det här påminde mig om ett jättejättegammalt stör när vi hade häst. En kvinna där var så f-r-u-k-t-a-n-s-v-ä-r-t noga med vikten på höpåsarna. Var en pina om man skulle fylla när hon var där då det bara fanns en våg. Hon höll alltid på minst 10 minuter tills nålen verkligen stod EXAKT på rätt kilovikt. Hon gav inte heller sin häst säg 4 kilo till kvällsmat utan det var alltid nåt udda nummer som typ 3.7. Så otroligt märkligt.Helt orimligt stör jag mig på att det tar så lång tid för en stallkompis att packa höpåsar.
Nu känner jag mig personligt attackeradMänniskor som har den fruktansvärt dåliga smaken att välja laminatbänkskivor med marmorlaminering. Så. Jädra. Fult.
Plus att det är mer hållbart. Marmor är ju poröst så det blir lätt fula fläckar. Jag är Pro fejkNu känner jag mig personligt attackerad
Visa bifogad fil 58297
Bonusbild på mitt första hembakta bröd, men man skymtar bänkskivan där under. Har tyvärr ingen bild på köket i "helhet" men skåpsluckorna är ganska mörkt gråa. En helgrå bänkskiva blev för "platt", vitt alldeles för utstickande och svart för mörkt så det här kändes som en bra kompromiss!
Är det just marmoringen du ogillar eller att det är "fejk"? Det blev en prisfråga för min del, fruktansvärt mycket dyrare med stenskiva och eftersom jag även har vinkel så skulle det kosta ännu mer + inte bli speciellt snyggt enligt personal på ikea
Haha ja precis, jag avskyr fejkmarmorering. Jag gillar laminat överlag (skitbra material!) men jag tycker personligen inte att fejkad marmor är någon hit.Nu känner jag mig personligt attackerad
Visa bifogad fil 58297
Bonusbild på mitt första hembakta bröd, men man skymtar bänkskivan där under. Har tyvärr ingen bild på köket i "helhet" men skåpsluckorna är ganska mörkt gråa. En helgrå bänkskiva blev för "platt", vitt alldeles för utstickande och svart för mörkt så det här kändes som en bra kompromiss!
Är det just marmoringen du ogillar eller att det är "fejk"? Det blev en prisfråga för min del, fruktansvärt mycket dyrare med stenskiva och eftersom jag även har vinkel så skulle det kosta ännu mer + inte bli speciellt snyggt enligt personal på ikea
Det håller jag helt med om, marmor är ett uruselt material i kök om man inte är extremt pedant (@Bison skulle kunna ha det )Plus att det är mer hållbart. Marmor är ju poröst så det blir lätt fula fläckar. Jag är Pro fejk
Tack! Det smakade helt okej också som tur var.Haha ja precis, jag avskyr fejkmarmorering. Jag gillar laminat överlag (skitbra material!) men jag tycker personligen inte att fejkad marmor är någon hit.
(Brödet ser dock fantastiskt ut! )
Tack! Det smakade helt okej också som tur var.
Men ja alla har ju olika smak och så är det. Även jag ser ju vissa saker talas om/bilder här på Buke där jag känner att men nej fy.. Tur är det väl ändå att vi är olika så man får se lite nytt ibland!
Men samtidigt ju mer jag tänker på det.. Tänk vad simpelt det skulle vara om alla hade exakt samma smak? Nu ska jag gå till klädaffären, allt där inne är skitsnyggt och sånt jag vill ha. Måste köpa en ny soffa. Vilken tur att allt i butiken inte har någon leverans för att de säljer så pass bra att de alltid har inne, och allt var i min smak också? toppen! Blir bjuden på middag av en vän, hon har lagat min favoriträtt, sicken tur för mig..
Det enda positiva med julen.Att jul numera verkar vara en årstid. Finns redan julmust och lussekatter att köpa.