Nja, på julbordet brukar det finnas omeletter som helt klart har gjorts i ugnen. Så det måste finnas något mer som skiljerEn omelett gör du lite snabbt och steker på spisen. En gratäng tillagas i ugnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, på julbordet brukar det finnas omeletter som helt klart har gjorts i ugnen. Så det måste finnas något mer som skiljerEn omelett gör du lite snabbt och steker på spisen. En gratäng tillagas i ugnen
På julbordet? Aldrig ätit det.Nja, på julbordet brukar det finnas omeletter som helt klart har gjorts i ugnen. Så det måste finnas något mer som skiljer
Vi brukar äta en äggstanning till julbordet, dom görs i ugnen.Nja, på julbordet brukar det finnas omeletter som helt klart har gjorts i ugnen. Så det måste finnas något mer som skiljer
Fast det finns ugnsomeletter också, här är bara en träff av jättemånga: https://www.ica.se/recept/omelett-i-ugn-721853/#pfset=1En omelett gör du lite snabbt och steker på spisen. En gratäng tillagas i ugnen
Det är Hem&Hyra - hyregästföreningens tidning - vilket gör det ännu märkligare. Det är ju en förening som borde vilja ge ett seriöst intryck.Vad är det för tidning? Aldrig hört om demokratiskt i ett sådant sammanhang som mest/minst vad gäller träning. Och om detta gäller hemma vad är det för demokratiskt med det?
Jag stör mig på att jag inte fattar vad som skiljer en omelett från en gratäng.
Liksom, jag fattar potatisgratäng, fiskgratäng och sånt. Men ta en vanlig jävla broccoligratäng. Äggstanning och fyllning med lite ost på. Vad fan skiljer den från en omelett? Och är inte matpaj bara en jävla omelett/gratäng i ett skal?!
Mvh har nyss stått och höftat ihop en skitgod... Nånting.
Fast det var väl citattecken kring texten? Det innebär att det är en person som säger det, inte att tidningen slår fast det. Och syftet att locka till läsning verkar det ju fyllaDet är Hem&Hyra - hyregästföreningens tidning - vilket gör det ännu märkligare. Det är ju en förening som borde vilja ge ett seriöst intryck.
Den såg god ut! Undrar om det påminner lite av ungspankaka? Fast med fler ägg i.Fast det finns ugnsomeletter också, här är bara en träff av jättemånga: https://www.ica.se/recept/omelett-i-ugn-721853/#pfset=1
Det är ett jättebra sätt att göra omelett till lunchlådeportioner.Den såg god ut! Undrar om det påminner lite av ungspankaka? Fast med fler ägg i.
Får testa någon gång!
Nix, hen verkar helt omedveten om att den existerar! Vilket är rätt typiskt för denna person också, hen är en riktig "huvudet bland molnen"-person som garanterat skulle kunna gå förbi Donald Trump på stan fjorton gånger utan att märka det.Kastas aldrig mjölken av chefen? Utan du som får göra det?
Jag har tänkt i de banorna men jag gör ju omelett i ugn också?!En omelett gör du lite snabbt och steker på spisen. En gratäng tillagas i ugnen
Ingen broccoli i min broccoligratäng tack!Inga ägg i min broccoligratäng tack!
Och omelett är oätligt medan paj är gott, så någon skillnad måste det finnas.
Sån gör jag! Fast utan mjölet och utan att koka upp mjölken först. Bara vanlig spisomelett fast i ugn, med fryst broccoli, paprikasallad, skinka och nån god ost. Och det är ingen jävla gratängDen såg god ut! Undrar om det påminner lite av ungspankaka? Fast med fler ägg i.
Får testa någon gång!
Vilken oseriös massörStör mig på en stallkompis som tydligen bara anlitar veterinär om hälta hos häst kommer 'nerifrån'.
Det är nämligen så att de har en person som masserar/biolightar/osteaopatiserar/mm och denne har haft hästen under behandling i över ett år. Konstigt nog dyker det upp nya problem så fort en gammal sak är färdigbehandlad. Och det är ju mycket lämpligare att denne behandlar än att åka till veterinär.
Nej det gör det inte. En lyckad omelett är lätt och luftig och smälter i munnen. Det finns liksom ingenting att tugga (förutom eventuell topping då).Den såg god ut! Undrar om det påminner lite av ungspankaka? Fast med fler ägg i.
Får testa någon gång!