Har blivit sjuk och misstänker en begynnande halsfluss
Som du har jobbat/stressat är jag inte förvånad Ta hand om dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har blivit sjuk och misstänker en begynnande halsfluss
Av någon anledning tror jag att jag alltid behöver mer florsocker, vilket då betyder att jag alltid har 2-3 paket i skafferiet......Finns ingen svartpeppar hemma.
Men av någon anledning tre påsar stjärnanis.
Och varför lyckades jag köpa röda linser som det redan fanns två påsar av hemma, men ingen peppar?
Av någon anledning tror jag att jag alltid behöver mer florsocker, vilket då betyder att jag alltid har 2-3 paket i skafferiet......
Så santBra att ha. Det går ju typ åt två paket för att få en matsked glasyr
Haha...visst är det så ! Nog därför jag alltid är rädd att jag inte har något hemma.....Bra att ha. Det går ju typ åt två paket för att få en matsked glasyr
Detta är på riktigt något jag alltid stör mig på de få gånger jag ska bara. Man måste ju seriöst köpa mer än ett paket, och otympliga är de också med små papplådor ett decilitermått inte går ner ordentligt i. Fattar inte varför inte florsocker kan säljas på en sån 2kg påse som mjöl och socker?Bra att ha. Det går ju typ åt två paket för att få en matsked glasyr
Säg till tågvärden om du inte säger till personerna, på tyst avdelning hör definitivt inte skrikande ungar hemma.Just nu stör jag mig på personer som tar med sin bebis på tåget i det tysta avdelningen, bebis skriker så det skär sig i trumhinnorna.
Jag har tyvärr en som inte ens smyger med det. Fungerar inte att säga ifrån, det går inte in. Så jag brukar bara bli tyst och sluta svara.En smyg-rasse på jobbet!
Instämmer så jävla hårt här!Detta är på riktigt något jag alltid stör mig på de få gånger jag ska bara. Man måste ju seriöst köpa mer än ett paket, och otympliga är de också med små papplådor ett decilitermått inte går ner ordentligt i. Fattar inte varför inte florsocker kan säljas på en sån 2kg påse som mjöl och socker?
Ja vi har samma paket i Sverige. Dessutom är ju inte den där papperskransen bara vikt som i t.ex potatismjöl utan den är limmad så man måste riva upp den, och det blir alltid snett och jävligt.Samma här i finland, dessutom är det en papperskrans i paketet som ställer till det ännu mera (kanske lika i sverige?). Säkert har den ju någon sorts funktion, annars vore den väl inte där, men den är ivägen
Visa bifogad fil 34606
Så är det lite ketchupeffekt på det också, om man försöker att hälla ur paketet. Först inget, och så inget, sen ännu inget,
men så kommer halva paketet på en gång och sveper in köket i vitt damm.
Dom kan inte vara felmärkta?Ute och provar byxor. Dessa två är alltså samma storlek. Inte konstigt att man blir deppig och känner sig tjock när märkets ”kurviga” byxmodell precis går över knäna... riiiiiight....
-de andra satt perfa.
Visa bifogad fil 34642
Dom kan inte vara felmärkta?