Varmare nu än vad det vart under dagen. Svettar röven av mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Traktorer som kör diverse avfall (sten, utrangerade jordbruksmaskiner) till en egen soptipp i skogsbrynet?Beror också på vilka associationer man får. Jag blir ryggmärgslycklig när jag hör slåtterkrossen och känner doften. Eller ser en traktor som plöjer. Sover extra gott.
Stojande halvfulla individer får mig däremot att vilja mörda (om jag inte själv är involverad i festandet....)
På ett blad långt borta från mig.Vad är ett LÄMPLIGT ställe för en fästing att sätta sig på ???
Då är det väl inte traktorerna som är bekymret utan miljöfarlig verksamhet. Det är knappast tillåtet att dumpa gamla maskiner i naturen.Traktorer som kör diverse avfall (sten, utrangerade jordbruksmaskiner) till en egen soptipp i skogsbrynet?
Bondromantik!Traktorer som kör diverse avfall (sten, utrangerade jordbruksmaskiner) till en egen soptipp i skogsbrynet?
Jag har anmält den olagliga soptippen ett par gånger. Det har även min pappa gjort. Men det verkar inte hända något.
Men inte heller så ovanligt.Då är det väl inte traktorerna som är bekymret utan miljöfarlig verksamhet. Det är knappast tillåtet att dumpa gamla maskiner i naturen.
Jag stör mig även på att jag tydligen måste tillrättavisas när jag stör mig på traktorljud sent på kvällen.Då är det väl inte traktorerna som är bekymret utan miljöfarlig verksamhet. Det är knappast tillåtet att dumpa gamla maskiner i naturen.
Jag stör mig även på att jag tydligen måste tillrättavisas när jag stör mig på traktorljud sent på kvällen.
Och jag stör mig på att du talar om för mig vad som är bekymret.
Ja, sättet att använda sig av landskapet i det aktuella fallet och i en massa andra fall är både avskyvärt och olagligt. Men jag skulle inte säga att jag "stör mig" på det. Det problemet är större än så. Markägares brist på respekt för den mark de äger. Och effekterna av det.
Traktorljud, däremot, stör jag mig på.
Det är ju toppen att du tycks älska ljudet av traktorer. Men trådfrågan handlar ju om att störa sig.
Har funderat på varför jag är så jävla snuvig och irriterad i ögonen. Kom på i morse att det kanske börjar bli dags att medicinera igenGråbo (inte orten)
PostMords jävla hissmusik... och att de har tappat bort mitt paket
Bangerhead var trevliga men givetvis har några av produkterna tagit slut så de får jag inte, pga Post-jävla-Mord!
Edit: Ja, jag är skitförbannad.
satt och försökte nå Postnords kundtjänst för ett par veckor sedan. Tror jag ringde 7 gånger för jag blev bara utsparkad ur kön med ett "du vet väl att du kan få svar på många av dina frågor på vår hemsida? - klick".
Jo?Men inte heller så ovanligt.