Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så försåtligt skrivet. Jag hade inte hört talats om något mord i Kil. Men när du skriver som du gör antar jag genast att det handlar om en ensamkommande som dödat sin lärare. Och voila, flashback och Nordfront verkar ge mig rätt.Att den pensionerade kvinnliga läraren i kil dödades av en utav de hon hjälpte.
Jag valde att lämna allt det utanför just för att inte försöka få det till en invandrarfråga men du valde att ta det dit ändå. Jag läste om det här: https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/8mxv1Q/mordet-i-kil-19-aringen-erkannerSå försåtligt skrivet. Jag hade inte hört talats om något mord i Kil. Men när du skriver som du gör antar jag genast att det handlar om en ensamkommande som dödat sin lärare. Och voila, flashback och Nordfront verkar ge mig rätt.
Just detta av alla kvinnomord engagerar dig.
Uppenbarligen har du läst även på ställen där det framgår vem mördaren är. Det gör det ju inte artikeln du länkar till.Jag valde att lämna allt det utanför just för att inte försöka få det till en invandrarfråga men du valde att ta det dit ändå. Jag läste om det här: https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/8mxv1Q/mordet-i-kil-19-aringen-erkanner
Jag fick behålla linserna, dom sa inget men man såg när dom gick igenom väskan vad dom ville titta på.Å nej... var du tvungen att säga det där? Jag har också linser och nu har jag ytterligare en sak att oroa mig för att de ska ta hand om
Jag börjar känna mig som en bov... här kommer hon som har med sig allt som tullen är nyfikna på att undersöka noggrannare typ
Men fick du behålla linserna och linsvätskan? Eller tog de dem?
Edit: kom på att man inte behöver linsvätska till endags linser... så glöm den frågan.
https://www.expressen.se/gt/eleven-erkanner-dodade-sin-lararinna/Uppenbarligen har du läst även på ställen där det framgår vem mördaren är. Det gör det ju inte artikeln du länkar till.
Att du inte angav den länken första gången då?
"jag bestämmer vad du tycker, punkt"Att du inte angav den länken första gången då?
Jag är helt övertygad om att det är ”invandrarfrågan” som fått dig att reagera på detta, och ta upp det lite by the way i en lättsam störningstråd. Men jag sätter streck här för min del.
Nej. Jag sa att jag var övertygad. Det har jag rätt att vara och du behöver ju inte låta det bekomma dig."jag bestämmer vad du tycker, punkt"
Eller hur tidigt på morgonen det är okej att väsnas med arbetsfordon...Traktorer! Finns det verkligen inga regler för hur sent på kvällen man får väsnas med arbetsfordon?
Vad är ett LÄMPLIGT ställe för en fästing att sätta sig på ???Fästingar ! Särskilt de som sätter sig på högst olämpliga ställen .
Finns det inga regler för vädret - så bönderna kan jobba på tider som inte stör andra......Traktorer! Finns det verkligen inga regler för hur sent på kvällen man får väsnas med arbetsfordon?
Precis. Förra året var det mer en regel än undantag att det blev sena kvällar, nätter och tidiga morgnar.Finns det inga regler för vädret - så bönderna kan jobba på tider som inte stör andra......
Eller hur? De får GÄRNA köra hur och när de vill under skörden så att mina hästar får fint hö ! Att vara bonde (speciellt en som tar fint torrhö) måste vara något av det svåraste som finns. Jag beundrar de som vågar ta risken och som lägger ner allt jobb !Finns det inga regler för vädret - så bönderna kan jobba på tider som inte stör andra......
Usch, nej. De kunde ju helst låta bli helt! Men det ställe som det lilla odjuret hade valt igår kändes så att säga lite extra olämpligt, då jag inte hittade någon liten spegel (förmodligen nerpackade inför flytt) och jag behövde hjälp för att se om jag fått bort hela fästingen ...Vad är ett LÄMPLIGT ställe för en fästing att sätta sig på ???
Tex restaurangägare har ju regler att förhålla sig till. Även när vädret uppmuntrar till utehäng om natten.Finns det inga regler för vädret - så bönderna kan jobba på tider som inte stör andra......