Jag har några betapredtabletter men tycker dom gör varken till eller från. Det bästa är att låsa in sig tyvärrJag brukar få köra en Betapredkur när det är sådär jobbigt. Något annat hjälper verkligen inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har några betapredtabletter men tycker dom gör varken till eller från. Det bästa är att låsa in sig tyvärrJag brukar få köra en Betapredkur när det är sådär jobbigt. Något annat hjälper verkligen inte.
Jag har en stor vresros vid grinden och igår kom delar av en beställning hem. När jag kånkat in lådorna innanför grinden och skulle öppna dem där för det blev enklare försökte jag styra undan en gren med ett järn, varpå den fjädrar tillbaka rakt på mitt pekfinger och jag får rostaggar rakt in i leden!
Korta, tunna och osynliga så jag kan inte dra ut något, men de KÄNNS! Ont, ont, ont. Kan inte böja på fingret. Min kompis som kom över på fika föreslog ett omslag med alsol, testade och ringde även 1177 som istället föreslog skavsårsplåster först och sen alsol så nu har jag sovit med plåster och efter duschen blir det alsol igen.
Någon som har några tips?
SilvertejpJag har en stor vresros vid grinden och igår kom delar av en beställning hem. När jag kånkat in lådorna innanför grinden och skulle öppna dem där för det blev enklare försökte jag styra undan en gren med ett järn, varpå den fjädrar tillbaka rakt på mitt pekfinger och jag får rostaggar rakt in i leden!
Korta, tunna och osynliga så jag kan inte dra ut något, men de KÄNNS! Ont, ont, ont. Kan inte böja på fingret. Min kompis som kom över på fika föreslog ett omslag med alsol, testade och ringde även 1177 som istället föreslog skavsårsplåster först och sen alsol så nu har jag sovit med plåster och efter duschen blir det alsol igen.
Någon som har några tips?
Ja, kokningstider - vad är det?! Oförskämt ris!koka ris. Hur svårt ska det vara? Det tog ju 1 TIMME för riset att bli färdigt
koka ris. Hur svårt ska det vara? Det tog ju 1 TIMME för riset att bli färdigt
Jag har gått ner en del de senaste dagarna och mycket verkar komma från fötterna. Det är jävligt välkommet egentligen då jag har svårt att hitta skor, men jag har nyss köpt nya skor och nu är de plötsligt för stora!
Ingen fara! Har nån ring fastnat så tappar du ett finger snart, så jämnar det ut sig!Jag har gått UPP typ 5 kilo på fingrarna. Kaozz
Oj! Men samtidigt intressant att vikten påverkar skostorleken Jag vet inte men aldrig tänkt på att även fötterna skulle krympa!Jag har gått ner en del de senaste dagarna och mycket verkar komma från fötterna. Det är jävligt välkommet egentligen då jag har svårt att hitta skor, men jag har nyss köpt nya skor och nu är de plötsligt för stora!
Oj! Men samtidigt intressant att vikten påverkar skostorleken Jag vet inte men aldrig tänkt på att även fötterna skulle krympa!
Men även vikten.Låter som om det är förlust av vatten. Ödem ger större fötter.
Låter som om det är förlust av vatten. Ödem ger större fötter.
Jodå, det kan de göra! Dels breddmässigt som @tanten är inne på, och dels i rent fett beroende på hur fettet fördelats på kroppen. Själv får jag fett överallt och tappar precis överallt utom från tuttarna verkar det som, fötterna är inget undantagOj! Men samtidigt intressant att vikten påverkar skostorleken Jag vet inte men aldrig tänkt på att även fötterna skulle krympa!
What @tanten said. Jag har droppat drygt 45 kg och ca två skostorlekar hittills, och det är inte 45 kg vatten vi snackar omLåter som om det är förlust av vatten. Ödem ger större fötter.
Wow. Vilken resa!Jag har droppat drygt 45 kg och ca två skostorlekar hittills, och det är inte 45 kg vatten vi snackar om
Och den är inte över på långa vägarWow. Vilken resa!