Ptja varför inte, jag vet inte hur tzatsiki smakar ens
Är det något innehåll du inte tål eller hur kan du inte ha provat? Jag älskar för övrigt tzatsiki. Kan typ äta det med sked
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ptja varför inte, jag vet inte hur tzatsiki smakar ens
Haha nej det har inte blivit av att testa bara. Jag vet inte vad man gör med tzatsiki ens
Är det något innehåll du inte tål eller hur kan du inte ha provat? Jag älskar för övrigt tzatsiki. Kan typ äta det med sked
Äter. Till det mestaHaha nej det har inte blivit av att testa bara. Jag vet inte vad man gör med tzatsiki ens
You had me at vitlök! Ska ta och testa framöverÄter. Till det mesta
Nej, men seriöst, det är jättegott och enkelt att göra. Yoghurt, riven gurka och vitlök. Ev någon krydda. Sila yoghurten tjänar man på också även om det är lite meckigt. Och pressa (vattnet ur) gurkan förstås.
Passar bra till tex pommes/ris med kött/kyckling/annat.
På att jag nu är brutalt sugen på tzatziki.
Just nu är jag redo att acceptera det i vilken form som helst.Med eller utan surdegsbröd?
Jag har inte anställt nån, men det är jag som leder arbetet. Stalljobb så majoriteten är ju kids, mentalt alltså, som inte kan/orkar/vill nåt annat än att rida och klappa på hästar.Varför anställde du folk som inte är mer självgående? Men någon måste även ha anställd dig för det är väl inte du som driver företaget eller?
Omg jaaa!!Folk som frågar om vägen och sen INTE FÖLJER vägbeskrivningen man ger.
(jag inbillar mig också att när de hamnat i Angered i stället för Nordstan så står de och svär över den inkompetenta lilla tjejen som tydligen inte hade NÅN ANING om vad hon pratade om...)
Omg jaaa!!
Förra sommaren kom en (utländsk, förmodligen turistande) barnfamilj fram till mig vid Brunnsparken och frågade om spårvagn 3 gick till Mölndal, jag svarade att det tror jag inte att den gör men däremot så gör 2:an det och den står just nu precis bakom dem (och hade dessutom precis öppnat dörrarna, den var alltså inte ens redo att åka precis, just, exakt då) eller så kommer det en ny om 10 min om de hellre tar nästa. Vad gör de då? Jo, de tänker tre evigheter och säger sen "thank you", vänder sig om och ser att spårvagnen åker iväg. Precis efter kommer 7:an (Tror jag det var) in och de går på den istället!!
Och gissa vem som stog kvar på Brunnsparken med världens ångest över att inte ens lyckats ge vägbeskrivningen att dem ska vända sig om och ta 2:an därifrån? Jo, JAG!
Precis! Och i detta fallet var det inte ens språkförbristning man kunde skylla på.
Senare samma dag frågade någon om vägen till Kompassen (vi stog på drottningtorget) och efter jag förklarat att man går i ca en minut åt höger och sedan svänger man vänster, så fortsätter de rakt fram och in på trädgårdsföreningen?
Sila yoghurten?Äter. Till det mesta
Nej, men seriöst, det är jättegott och enkelt att göra. Yoghurt, riven gurka och vitlök. Ev någon krydda. Sila yoghurten tjänar man på också även om det är lite meckigt. Och pressa (vattnet ur) gurkan förstås.
Passar bra till tex pommes/ris med kött/kyckling/annat.
Menar du inte att man inte får sälja barn? Typ "gratis mot hämtning"Jag stör mig på att man inte får kidnappa barn