Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag såg det! Trodde nog det var någon trollare. Men vad du var kvicktänkt!Haha, det dök upp en kille här som ville ha sex med en oskuld på max 18, han skrev att han skulle betala bra. Inläggen rök föredömligt snabbt men gissa vem som hann ta en skärmdump och tipsa hans polisdistrikt
(Han var nog på riktigt, hans nummer fanns även på ett par eskortsidor. Heja sexköpslagen!)
Jag trodde det också innan jag såg honom på eskortsidor.Ja jag såg det! Trodde nog det var någon trollare. Men vad du var kvicktänkt!
Smart att kolla upp honom, jag anmälde bara annonsen till moderator så den skulle plockas bort.Jag trodde det också innan jag såg honom på eskortsidor.
Jag med. Han var märkligt, i inlägget på Dagbok skrev han att han betalar, men när han la samma text bland annonserna så var det om betalning borta. Han måste ha fattat att det där med sexköp inte är okej.Smart att kolla upp honom, jag anmälde bara annonsen till moderator så den skulle plockas bort.
Bra gjortHaha, det dök upp en kille här som ville ha sex med en oskuld på max 18, han skrev att han skulle betala bra. Inläggen rök föredömligt snabbt men gissa vem som hann ta en skärmdump och tipsa hans polisdistrikt
(Han var nog på riktigt, hans nummer fanns även på ett par eskortsidor. Heja sexköpslagen!)
Bra gjort
Jag slog numret på eniro och hitta utan träff. Ditt sätt var smartareHaha, det dök upp en kille här som ville ha sex med en oskuld på max 18, han skrev att han skulle betala bra. Inläggen rök föredömligt snabbt men gissa vem som hann ta en skärmdump och tipsa hans polisdistrikt
Kontantkort förstås. Jag hade tur på google.Jag slog numret på eniro och hitta utan träff. Ditt sätt var smartare
Det finns registrerat kan vara bra i framtiden.
Alltså jag vet inte om de har resurser i hans distrikt att göra så mycket. Men jag kontaktade först Simon Häggström, prostitutionspolisen i Stockholm, och frågade om han hade kollegor i det distriktet. I Stockholm skapar de falska profiler på prostitutionssajter för att hitta sexköpare. Han svarade med en länk där det var enkelt att tipsa polisen.
Men vilken HJÄLTE du är!!Haha, det dök upp en kille här som ville ha sex med en oskuld på max 18, han skrev att han skulle betala bra. Inläggen rök föredömligt snabbt men gissa vem som hann ta en skärmdump och tipsa hans polisdistrikt
Nej, det är jag verkligen inte! Jag har bara rätt nyss läst den första av Simon Häggströms böcker om hur de jobbar mot prostitution så det var lätt att reagera.Men vilken HJÄLTE du är!!
Skillnaden på en vanlig människa och en hjälte är att den senare reagerar.Nej, det är jag verkligen inte! Jag har bara rätt nyss läst den första av Simon Häggströms böcker om hur de jobbar mot prostitution så det var lätt att reagera.