Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vid såna ögonblick är det guld att höra dåligt man hör inte vad de ropar och de får inga svar på dumma frågorDet händer att jag trycker mig in brevid idioter, men man offrar ju sin egen bil ibland är det dock värt det!
En gång blev jag utskälld av en gubbe. Han kom in på Coop och skrek "vem äger den röda bilen". Jag stod i kassan och sa typ "ja?". "Kom ut och flytta den!!!!". Jag kommer ut, min bil står mitt i rutan. Han har parkerat sin jäkligt nära linjen, så han har trångt att komma in i sin bil.
Hur i hela friden är det mitt fel? Men han skrek och gormade och jag påpekade att jag stod helt rätt. Han skrek ännu mer.
Det är mer dialektalt än modeVarför har det blivit "mode" att säga han istället för honom?!
Har det? Så har jag alltid sagt.Varför har det blivit "mode" att säga han istället för honom?!
Det är mer dialektalt än mode
Är väl medveten om att det är dialektalt, men tycker det är konstigt att det helt plötsligt ingår i alla dialekter...Har det? Så har jag alltid sagt.
Jag uppfattar det inte som mode, utan som dåligt språk.Är väl medveten om att det är dialektalt, men tycker det är konstigt att det helt plötsligt ingår i alla dialekter...
Eller så var det den närmaste papperskorgen? Man kombinerade slängandet av bananskal med ett toabesök?Det stör mig lite att hitta bananskal i papperskogen inne på toaletten. Nu kan jag inte låta bli att undra vem av kollegorna som äter banan på toaletten?
Har man så bråttom att man håller i snorren med ena handen och bananen med andra handen, eller sitter han och skiter samtidigt som han äter banan?
Vi har papperskorgar vid varje arbetsplats och även i köksdelen så det är enklare att slänga där än att gå till toaletten och kasta.Eller så var det den närmaste papperskorgen? Man kombinerade slängandet av bananskal med ett toabesök?
Jag stör mig på blötsnö
På mitt jobb tar folk med sig kaffekoppen in på toaDet stör mig lite att hitta bananskal i papperskogen inne på toaletten. Nu kan jag inte låta bli att undra vem av kollegorna som äter banan på toaletten?
Har man så bråttom att man håller i snorren med ena handen och bananen med andra handen, eller sitter han och skiter samtidigt som han äter banan?
Oops! Det är förmodligen nu du önskar att man kunde sätta individuella trådar på ignoreraStör mig på allt prat om semlor. Är redan trött på semlor (jag står och gör semlor på jobbet och det är så långt kvar till fettisdagen...)