Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig för övrigt på att jag har så jääävla tråkigt ikväll... Och på att jag precis ska förvärra det hela genom att gå ut med ett styck hund i snön :arghh:

Det händer att jag trycker mig in brevid idioter, men man offrar ju sin egen bil :meh: ibland är det dock värt det! :devil:
En gång blev jag utskälld av en gubbe. Han kom in på Coop och skrek "vem äger den röda bilen". Jag stod i kassan och sa typ "ja?". "Kom ut och flytta den!!!!". Jag kommer ut, min bil står mitt i rutan. Han har parkerat sin jäkligt nära linjen, så han har trångt att komma in i sin bil.
Hur i hela friden är det mitt fel? Men han skrek och gormade och jag påpekade att jag stod helt rätt. Han skrek ännu mer. :rofl:
Vid såna ögonblick är det guld att höra dåligt :devil: man hör inte vad de ropar och de får inga svar på dumma frågor :D

Njuter av det sista av min arbetslöshet. :D

Ska baka bröd och kanske göra pajer att ha till matlådor. Tyvärr har det snöat.

Det innebär att jag måste skotta mig till vägen och ta bort plogbalken. Skotta vägen till källaren så jag kommer ner till pannrummet och borsta av bilen.
Ska äta lång frukost och ta ett par värktabletter - sen minsann! :devil:

Det stör mig lite att hitta bananskal i papperskogen inne på toaletten. Nu kan jag inte låta bli att undra vem av kollegorna som äter banan på toaletten? :cautious:

Har man så bråttom att man håller i snorren med ena handen och bananen med andra handen, eller sitter han och skiter samtidigt som han äter banan? O_o

Det stör mig lite att hitta bananskal i papperskogen inne på toaletten. Nu kan jag inte låta bli att undra vem av kollegorna som äter banan på toaletten? :cautious:

Har man så bråttom att man håller i snorren med ena handen och bananen med andra handen, eller sitter han och skiter samtidigt som han äter banan? O_o
Eller så var det den närmaste papperskorgen? Man kombinerade slängandet av bananskal med ett toabesök?

Jag stör mig på blötsnö :rage:

Eller så var det den närmaste papperskorgen? Man kombinerade slängandet av bananskal med ett toabesök?

Jag stör mig på blötsnö :rage:
Vi har papperskorgar vid varje arbetsplats och även i köksdelen så det är enklare att slänga där än att gå till toaletten och kasta.

På mitt jobb tar folk med sig kaffekoppen in på toa O_o

Stör mig på mamman som sa att jag ej skulle rida för nära hennes dotters häst på ridlektionen, trots att jag ej legat nära utan mer på det avstånden som är säkert och det hände endast en gång under lektionen, lite svårt att undvika rida ikapp de andra när ridhuset är litet och vi är många elever... fick dock bekräftat att det inte bara var jag som reagerade på den här mamman, funderar lite på om det var jag som överreagerade... men så var inte fallet.

Stör mig på allt prat om semlor. Är redan trött på semlor (jag står och gör semlor på jobbet och det är så långt kvar till fettisdagen...)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 874
Senast: martha
·
Skola & Jobb Ok, här kommer ett riktigt gnälligt inlägg!:meh: Jag jobbar som undersköterska i hemtjänsten i kommunen och den senaste tiden har det...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 463
Senast: Nillizan
·
S
Hästmänniskan Hejsan! Jag har läst ganska mycket om ridrädsla, men de flesta verkar bli "botade" efter ett tag, eller så slutar de rida. Själv har...
2
Svar
20
· Visningar
4 046
Senast: lady_vip
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 520
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17