Jag tål inte penicillin utan får nått annat som jag stundtals mår riktigt illa av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan "trösta" dig med att jag nyligen åt penicillin och mådde också jätteilla (tydligen mycket vanligt) så du behöver åtminstone inte lida extra sas för att du är allergisk. Krya på dig!Jag tål inte penicillin utan får nått annat som jag stundtals mår riktigt illa av
Skönt å höraJag kan "trösta" dig med att jag nyligen åt penicillin och mådde också jätteilla (tydligen mycket vanligt) så du behöver åtminstone inte lida extra sas för att du är allergisk. Krya på dig!
Ät en burk honung så hittar du nog din inre Nalle Puh.Jag saknar tyvärr den där nallecharmen
Ät en burk honung så hittar du nog din inre Nalle Puh.
Men ja!!! Skulle på granngården och varje bil hade parkerat med massor av luft mellan sig, men typ en halvmeter för lite för att det skulle rymmas en bil till. Jäkla puckonI dag stör jag mig på folk som helt plötsligt saknar all vett och logik när det kommer till att parkera bilen på en parkering bara för att snö täcker linjerna
Parkeringsmöjligheterna hade halverats i stan bara för att hjärnan snöat igen på folk!
Men ja!!! Skulle på granngården och varje bil hade parkerat med massor av luft mellan sig, men typ en halvmeter för lite för att det skulle rymmas en bil till. Jäkla puckon
Det händer att jag trycker mig in brevid idioter, men man offrar ju sin egen bil ibland är det dock värt det!Det är så man vill pysa in i mellan och klättra ut genom takluckan bara för att jävlas med dem
Det händer att jag trycker mig in brevid idioter, men man offrar ju sin egen bil ibland är det dock värt det!
En gång blev jag utskälld av en gubbe. Han kom in på Coop och skrek "vem äger den röda bilen". Jag stod i kassan och sa typ "ja?". "Kom ut och flytta den!!!!". Jag kommer ut, min bil står mitt i rutan. Han har parkerat sin jäkligt nära linjen, så han har trångt att komma in i sin bil.
Hur i hela friden är det mitt fel? Men han skrek och gormade och jag påpekade att jag stod helt rätt. Han skrek ännu mer.
Man blir ju tyvärr så förvånad att man bara suckar och gör som dom rabiata gubbarna sägerDet är då man säger " nu har jag tid hos frissan för permanent. Tjingeling "