Skicka arbeten till urkund

Mirre

Trådstartare
Tänkte jag skulle skicka in texterna som ska vara inne senast i morgon, men måste skicka 4 av dem till urkund för granskning först.
Men blir inte klok på om jag kan bifoga 4 filer i ett mail då eller om jag måste skicka varje fil i ett mail?

Tänkte jag skulle skicka in texterna som ska vara inne senast i morgon, men måste skicka 4 av dem till urkund för granskning först.
Men blir inte klok på om jag kan bifoga 4 filer i ett mail då eller om jag måste skicka varje fil i ett mail?
Det märker du väl om det går eller inte? Klarar deras server av det så funkar det, annars får du sända varje separat.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 125
Senast: elendril
·
Skola & Jobb Här listar vi positiva saker med att börja jobba i morgon: * Äta något annat än julmat och slippa laga mat själv! Jag har mina...
Svar
19
· Visningar
814
Senast: SaraXX
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
794
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
969
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka