Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörde av mig till vårdcentralen för tidsbokning. Skrev att jag inte har möjlighet att ringa på morgonen men vill boka en tid. Får till svar att jag ska ringa läkaren imorgon bitti
Flexibilitet, vad är det?
Nu har de ringt.Japp, de ska ringa upp.
Förlåt menNu har de ringt.
de skickar många kallelser till äldre personer som kan ha svårt att ta emot information, så de ser gärna att någon (fullt vid sina sinnens bruk) är med och antecknar informationen.
Plus att det bara är ett allmänt infomöte. De kommer inte att berätta om något som specifikt angår mig, utan allmän info om njursvikt. Dvs sånt jag antagligen rdan vet och har levt efter.
Hon nämnde motion, och att inte äta ipren.
Jag ville avboka och hon tyckte var en bra idé.
/mvh inte döv och inte senil
Men suck! De borde se över sina rutiner! Ibland skriver vi så i en kallelse av någon som tex är dement eller dyl. men faktiskt även ibland om de ska få ett oväntat cancerbesked, så jag förstår verkligen din oro! Skönt att det inte var något sådant i ditt fall!Nu har de ringt.
de skickar många kallelser till äldre personer som kan ha svårt att ta emot information, så de ser gärna att någon (fullt vid sina sinnens bruk) är med och antecknar informationen.
Plus att det bara är ett allmänt infomöte. De kommer inte att berätta om något som specifikt angår mig, utan allmän info om njursvikt. Dvs sånt jag antagligen rdan vet och har levt efter.
Hon nämnde motion, och att inte äta ipren.
Jag ville avboka och hon tyckte var en bra idé.
/mvh inte döv och inte senil
Livet är ju över så fort klimakteriet är förbi vettu, man har förlorat sin betydelse här i livet juFörlåt men
Vilka jävla nötter! Man behöver alltså ledsagare så fort man fyllt 50?
Ja fast man blir ändå inte dement så snart äggstockarna lägger av. Sicka superklantar ...Livet är ju över så fort klimakteriet är förbi vettu, man har förlorat sin betydelse här i livet ju
Ja fast man blir ändå inte dement så snart äggstockarna lägger av. Sicka superklantar ...
Men suck! De borde se över sina rutiner! Ibland skriver vi så i en kallelse av någon som tex är dement eller dyl. men faktiskt även ibland om de ska få ett oväntat cancerbesked, så jag förstår verkligen din oro! Skönt att det inte var något sådant i ditt fall!
Säkert? Man vet ju inte vad de där kvinnorna kan ta sig till utan fungerande äggstockar ...Ja fast man blir ändå inte dement så snart äggstockarna lägger av. Sicka superklantar ...
men va?Samma medicinmottagning hade under ett antal årtionden en blankett man skulle fylla i innan besök, där man bl.a. skulle ange sysselsättning. Det som fanns var pensionär eller förtidspensionerad. Arbete fanns inte som alternativ.
Samma medicinmottagning hade under ett antal årtionden en blankett man skulle fylla i innan besök, där man bl.a. skulle ange sysselsättning. Det som fanns var pensionär eller förtidspensionerad. Arbete fanns inte som alternativ.
Säkert? Man vet ju inte vad de där kvinnorna kan ta sig till utan fungerande äggstockar ...
Jag gillar för övrigt verkligen din avatarsbildSant. De blir väl hysteriska på ett eller annat sätt.
"Tog snabbt ut tumnageln ur munnen"Jag stör mig på att jag kan inte låta bli att bita på naglarna
Jag bet själv medan jag skrev det där"Tog snabbt ut tumnageln ur munnen"
Samma medicinmottagning hade under ett antal årtionden en blankett man skulle fylla i innan besök, där man bl.a. skulle ange sysselsättning. Det som fanns var pensionär eller förtidspensionerad. Arbete fanns inte som alternativ.
Jävla djurrättsaktivistterrorister
Ännu en gård i Dalarna har blivit utsatt