Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som läge att se över uppvärmningen?Fortsätt kallt. -27,7. Fick elräkningen från januari på 6 700kr.
Det ÄR kul att bo på gård, det ÄR kul...
Egentligen är inte kwH så farliga, det är mer kraftig prishöjning som gjort att elen är dubbelt så dyr som för två år sen. Vi eldar faktiskt ganska mycket, annars skulle vi nog blivit ruineradeLåter som läge att se över uppvärmningen?
Det ÄR faktiskt kul att bo på gård.
Att jag har bilder på min hund som valp i en gammal telefon som jag antagligen inte kan få över bilderna ifrån. Känns ledsamt. Hunden är nu 13 och jag vet inte hur länge hon hänger med. Har inte så många valpbilder just så dom hade vart kul å ha
Vet inte. Försöker kolla med en nu. Känner dessvärre inte flerDet går inte att gå till någon teknik-nörd som fixar det åt dig?
Vet inte. Försöker kolla med en nu. Känner dessvärre inte fler
Har du samma granne som jagMitt nya grannhus som lyser upp som en jävla finlandsbåt. Vitt har dom målat det också - skitfult.
Alltså varför måste folk vara så jävla smaklösa? Bor man på landet där det är tyst och mörkt behöver man fan inte försöka göra om det till ett jävla villaområde - då hade dom kunnat bygga sitt fula hus i ett sånt iställt
Att barnens pappa har tittat på Harry potter med dem. Mycket mardrömmar och funderingar nu. Och jag har aldrig hört någon av dem nämna det innan knappt, så jag tror inte att de har tjatat.
Hur gamla barnen är? 4 och 7
Folk har helt enkelt olika smakMitt nya grannhus som lyser upp som en jävla finlandsbåt. Vitt har dom målat det också - skitfult.
Alltså varför måste folk vara så jävla smaklösa? Bor man på landet där det är tyst och mörkt behöver man fan inte försöka göra om det till ett jävla villaområde - då hade dom kunnat bygga sitt fula hus i ett sånt iställt
Folk har helt enkelt olika smak
Själv är jag traditionalist när det gäller hus och inredning -gult och rött ska det va!
Men lampor ser jag inget fel i att grannarna har. Bättre det än att det är helt öde och kolmörkt.
Har du samma granne som jag
Jag stör mig på en kollega.
Vi har en enda jättejävla viktig mässa om året. EN. Då går alla på kontoret man ur huse med 200% tillägg på all övertid som är helt nödvändig för att ro i land skiten. Sliter som djur. Kvällar och på helgen.
Alla andra sliter skiten ur sig och när hen får ett jobb som behöver förberedas så kommer det oantastliga - går inte - partner jobbar kväll och jag måste vara hemma med ungen (vafan - detta är planerat i över 2 veckor, dessutom har hen behagat spendera hela förra veckan, som borde ägnats åt förberedelser - som alla andra fick göra då - till detta förbannade jävla VAB och tadaaaa - en fin semester över fredag, helgen och måndag, som inte hade beviljats om inte personen bokat resan innan semestern var beviljat och AG är snäll och låter hen ha semster ändå IMHO kunde det vara en liten ynka smula payback att inte ta varenda jävla VAB i världen (partnern är den som bestämmer sitt eget schema)).
Jämför lite med andra småbarnsföräldern som tagit höjd för all form av elände genom att ha trupperna förberedda om det skulle bli sjuka barn.