Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, för min sambo ville ju inte heller ha.Tog ni det?
+1 på denAtt allt inte blir som jag hade tänkt.
Det problemet har jag också.Att allt inte blir som jag hade tänkt.
Här är en till med det problemetAtt allt inte blir som jag hade tänkt.
+1 på den
Det problemet har jag också.
Och varken jag eller någon annan kan påverka dettaHär är en till med det problemet
Att jag gick in i godistråden och nu är sötsuget på högsta volym. Fan vad godis är gott
Mannen som förpestar mitt Facebook-flöde med ett inlägg om att han inte förstår gränslösa män som beter sig illa mot kvinnor på krogen. Samma man behövde jag be sluta vifta saker i mitt ansikte på fyllan (läs yxa då vi båda är ”medeltidare”) och som tyckte att det var kul att sabba ragg för mig efter jag tackat nej till hans sällskap genom att vråla till allt och alla att jag minsann var hans ragg...
Den här förbannade ångesten som verkligen har mej i sitt grepp just nu. Jag vill allt ska lösa sig nu så jag slipper det här. Jag vet att jag måste ha tålamod men tålamod finns inte i mitt vokabulär. Jag får ångest i stället
"What the fan", tycker jag faktiskt var rätt gulligt....Jag stör mig på att jag börjat mixa mina tre språk på ett väldigt fult sätt. Har till exempel börjat säga ”what the fan” och ”jävla mierda” när jag blir arg .
Känner igen det . Har levt i en tre språklig värld länge.Jag stör mig på att jag börjat mixa mina tre språk på ett väldigt fult sätt. Har till exempel börjat säga ”what the fan” och ”jävla mierda” när jag blir arg .
En favorit hos mig just nu är "fucking jävla perkele".Jag stör mig på att jag börjat mixa mina tre språk på ett väldigt fult sätt. Har till exempel börjat säga ”what the fan” och ”jävla mierda” när jag blir arg .