Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här 27-åringen totalvägrar också sova idag Sambon gick och la sig för en halvtimme sen men jag har alldeles för roligt för att ha tid att sova!Har en 7 åring som bara totalvägrar sova idag. En mycket envis liten herre, brukar inte vara några problem men idag vill han inte. Tur att vi inte måste upp tidigt i morgon
Gissar att det är det lilleman har också, men nu sjunger han så då har han lagt sig och bestämt sig för att sova Jan ligger och sjunger en stund varje kväll innan han somnar, det är hans sätt att somnaDen här 27-åringen totalvägrar också sova idag Sambon gick och la sig för en halvtimme sen men jag har alldeles för roligt för att ha tid att sova!
Åh vad gulligt! Det kanske man skulle provaGissar att det är det lilleman har också, men nu sjunger han så då har han lagt sig och bestämt sig för att sova Jan ligger och sjunger en stund varje kväll innan han somnar, det är hans sätt att somna
Alltså, sålänge ordet "pälsbarn" existerar så kommer pälsklingar vara bland de mest normala ord som finns.Ja men då kom jag på en störning!
Snälla alla i hela Sverige, sluta kalla era djur för pälsklingar nu.
Ja! Och matte/husse för mamma/pappaJa men då kom jag på en störning!
Snälla alla i hela Sverige, sluta kalla era djur för pälsklingar nu.
Låter alltid som att personen läsparAlltså, sålänge ordet "pälsbarn" existerar så kommer pälsklingar vara bland de mest normala ord som finns.
Han har gjort det sedan han började vända sig från rygg till mage, först var det bara ljud och att han låg och gungade från sida till sida. Sedan när han började prata så blev det mer sång av det. Allt från Baby shark till Iron man hahaÅh vad gulligt! Det kanske man skulle prova
This post made my ovaries go *poff*Han har gjort det sedan han började vända sig från rygg till mage, först var det bara ljud och att han låg och gungade från sida till sida. Sedan när han började prata så blev det mer sång av det. Allt från Baby shark till Iron man haha
This post made my ovaries go *poff*
Låter som något barnen äter till frukostEn kollega sa ”yogisar” om personer som gör yoga...
Tog ni det?Idag var jag och sambon till hans morföräldrars gamla hus för att se om vi ville ha något. Det fanns några värdefulla grejer som skulle på auktion om ingen ville ha det. Där fanns det bland annat en väska med silverbestick, graverad E.B 1907. Så den har funnits i deras släkt i över 110 år. Men ingen vill ha den! Ingen vill ha släktklenoden, vilket stör mig.
På FB?-Jag stör mig som satan på att jag la ett vinnande bud på en akution, som gick ut kl 8. Hade ställt kl så jag la budet några minuter i. Dock kom en och la ett bud fem ÖVER åtta, och nu syns inte tiden, utan det ser ut som hon vann.
Men jag ger mig inte så lätt, NÅGONSTANS borde ju tiden synas??
Aha.. hoppas det löser sig!