Störiga saker vi stör oss på del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag får galet ont i ryggen av att ligga på högersidan, vilket innebär att jag ligger med ryggen mot sambon hela tiden. Jättetråkigt och jätteirriterande

Jag googlade och tror att du gör så här:

1) öppna inställningar i tangentbordet (kugghjulet)
2) Välj "smart skrift"
3) stäng av "autoersätt"

Prova det, om du inte redan har gjort det :) !
Den inställningen finns inte.
Testade med autoersätt i bruksanvisningen (har sökt autokorrekt) men det sökordet finns inte. Heller.

Alltså jag visste inte vilken tråd detta passar bäst i men både irriterande och kul är det :laugh:
Screenshot_20190106-212627_Facebook.webp

Dessa jävla nötter som tar sig upp nånstans på sjukt hög höjd och ska balansera och hänga i en hand och stå på en skateboard utanför kanten och gud vet alla jävla dumheter de hittar på. Det är nästan så jag hoppas att allihop faktiskt ramlar och slår ihjäl sig så jag slipper få upp skiten i mitt flöde.
Mvh höjdrädd och kan inte låta bli att kolla :arghh:

Mannen jag mötte i hissen. Det var ingen jag kände igen så förmodligen en besökare till någon granne.

Jag stog i hissen och var synligt upptagen, pratade med en släkting i Finland, när han går in i hissen och eftersom han sa hej sa jag hej tillbaka. Sedan säger han "får jag hoppa i hissen?" (detta är då en vuxen man), vilket jag ignorerade och fortsatte prata med min släkting. Då upprepar han frågan och jag svarar "nej" och han frågar "varför inte?" för att sedan lämna hissen innan jag hunnit svara på hans sista fråga.

För det första stör jag mig på att han försöker prata med mig när jag är synligt upptagen, i ett telefonsamtal. För det andra stör jag mig på att han ställer så idiotiska frågor, liksom, vilken vuxen man undrar om man får hoppa i en hiss? Och vilken vuxen man vet inte om att man inte hoppar i en hiss? :meh: och för det tredje stör jag mig på att han verkade tro att jag ville prata med honom :banghead:

Mannen jag mötte i hissen. Det var ingen jag kände igen så förmodligen en besökare till någon granne.

Jag stog i hissen och var synligt upptagen, pratade med en släkting i Finland, när han går in i hissen och eftersom han sa hej sa jag hej tillbaka. Sedan säger han "får jag hoppa i hissen?" (detta är då en vuxen man), vilket jag ignorerade och fortsatte prata med min släkting. Då upprepar han frågan och jag svarar "nej" och han frågar "varför inte?" för att sedan lämna hissen innan jag hunnit svara på hans sista fråga.

För det första stör jag mig på att han försöker prata med mig när jag är synligt upptagen, i ett telefonsamtal. För det andra stör jag mig på att han ställer så idiotiska frågor, liksom, vilken vuxen man undrar om man får hoppa i en hiss? Och vilken vuxen man vet inte om att man inte hoppar i en hiss? :meh: och för det tredje stör jag mig på att han verkade tro att jag ville prata med honom :banghead:
Han kanske frågade för att hinta om att det inte skulle vara trevligt för honom att tvingas lyssna på ditt samtal instängd i en hiss. Jag har själv sagt till i ett sånt läge en gång, två personen i en liten hiss tvingades lyssna på en tredjes samtal.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 874
Senast: martha
·
Skola & Jobb Ok, här kommer ett riktigt gnälligt inlägg!:meh: Jag jobbar som undersköterska i hemtjänsten i kommunen och den senaste tiden har det...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 463
Senast: Nillizan
·
S
Hästmänniskan Hejsan! Jag har läst ganska mycket om ridrädsla, men de flesta verkar bli "botade" efter ett tag, eller så slutar de rida. Själv har...
2
Svar
20
· Visningar
4 046
Senast: lady_vip
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 520
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama