R
Raderad medlem 6459
Haha! Jag tycker det är så fult och ändå kan jag inte sluta med det ."What the fan", tycker jag faktiskt var rätt gulligt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Jag tycker det är så fult och ändå kan jag inte sluta med det ."What the fan", tycker jag faktiskt var rätt gulligt....
Såg också ett sådant inlägg och tänkte på samma sak, hur svårt är det att googla eller kolla på pinterest?Stör mig på alla "söker inspiration till babblarna-tårta" inlägg som dyker upp i en tårtgrupp på fb, kan folk inte söka?!?!??
Du kan inte stänga av autocorrect från att ändra automatiskt?Autocorrect
Ja, jag vill skriva proven inte problem.
Jag menar verkligen tipset, inte öronen.
Har letet men inte hittatDu kan inte stänga av autocorrect från att ändra automatiskt?
Jag tror det finns i inställningar, under tangentbordsinställningar
Jag googlade och tror att du gör så här:Har letet men inte hittat
Samsung S7 Edge.
Om nån vet hur är jag oändligt tacksam
Den inställningen finns inte.Jag googlade och tror att du gör så här:
1) öppna inställningar i tangentbordet (kugghjulet)
2) Välj "smart skrift"
3) stäng av "autoersätt"
Prova det, om du inte redan har gjort det !
Hjälper denna?Den inställningen finns inte.
Testade med autoersätt i bruksanvisningen (har sökt autokorrekt) men det sökordet finns inte. Heller.
Är s7 och s7 edge så olika ? Jag kollade i min telefon (s7) och där finns både "smart skrift" och "autoersätt".....Den inställningen finns inte.
Testade med autoersätt i bruksanvisningen (har sökt autokorrekt) men det sökordet finns inte. Heller.
Hurra!!!!Hjälper denna?
Om jag följer denna video så kommer jag i slutänden till precis samma ställe där jag hamnar direkt om jag klickar på kugghjulet i raden ovanför tangentbordet. Har inte du det så också ?Hurra!!!!
Där var den. Som jag har letat.
Tack!
Nix. Hittade inte där.Om jag följer denna video så kommer jag i slutänden till precis samma ställe där jag hamnar direkt om jag klickar på kugghjulet i raden ovanför tangentbordet. Har inte du det så också ?
Hurra!!!!
Där var den. Som jag har letat.
Tack!
Han kanske frågade för att hinta om att det inte skulle vara trevligt för honom att tvingas lyssna på ditt samtal instängd i en hiss. Jag har själv sagt till i ett sånt läge en gång, två personen i en liten hiss tvingades lyssna på en tredjes samtal.Mannen jag mötte i hissen. Det var ingen jag kände igen så förmodligen en besökare till någon granne.
Jag stog i hissen och var synligt upptagen, pratade med en släkting i Finland, när han går in i hissen och eftersom han sa hej sa jag hej tillbaka. Sedan säger han "får jag hoppa i hissen?" (detta är då en vuxen man), vilket jag ignorerade och fortsatte prata med min släkting. Då upprepar han frågan och jag svarar "nej" och han frågar "varför inte?" för att sedan lämna hissen innan jag hunnit svara på hans sista fråga.
För det första stör jag mig på att han försöker prata med mig när jag är synligt upptagen, i ett telefonsamtal. För det andra stör jag mig på att han ställer så idiotiska frågor, liksom, vilken vuxen man undrar om man får hoppa i en hiss? Och vilken vuxen man vet inte om att man inte hoppar i en hiss? och för det tredje stör jag mig på att han verkade tro att jag ville prata med honom