Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, det är ungefär som när dom säger "det spelar ingen roll". MEN HA EN ÅSIKT FÖR GUDS SKULL!!!Jag stör mig på folk (har jag sagt det förut )
Just nu lite allmänt på att folk är skitdåliga på att ge besked och höra av sig. Jag orkar inte projektleda vuxna människor. Säg ja eller nej. Inte nåt jävla kanske - vi återkommer.
ExaktHaha, det är ungefär som när dom säger "det spelar ingen roll". MEN HA EN ÅSIKT FÖR GUDS SKULL!!!
Jag tänker ofta på att jag skulle vilja byta plats på de som gör reklam, låta kvinnor/flickor ta männen/pojkarnas plats oavsett produkt. Mycket är så otroligt korkat och jag retar mig på exakt samma sak som du gör, varför är det pojken som leker framför skärmen och flickan som sitter på sängen och väntar på sin tur?Jag stör mig på Com hems reklam där pojken svarar ja snart lite lätt överlägset och så bara fortsätter sitt data flygande eller vad det nu är och lillasyster accepterar detta
Jaha och varför ska inte flickor ha lika stor rätt att leka pilot
Varje gång den visas önskar jag att flickan ska trä en popcornskål över huvudet på pojkenJag tänker ofta på att jag skulle vilja byta plats på de som gör reklam, låta kvinnor/flickor ta männen/pojkarnas plats oavsett produkt. Mycket är så otroligt korkat och jag retar mig på exakt samma sak som du gör, varför är det pojken som leker framför skärmen och flickan som sitter på sängen och väntar på sin tur?
Linda den med sånt där självhäftande bandage, vet wrap eller vad det heter!Stör mig på min nya hårborste, den är jättebra på alla sätt, utom det att den har snorhalt handtag. Den är nära att flyga iväg varje gång jag fönar mitt hår. Enkla diy-tips mottages med tacksamhet
Några gummiband runt handtaget borde väl ge bättre grepp?Stör mig på min nya hårborste, den är jättebra på alla sätt, utom det att den har snorhalt handtag. Den är nära att flyga iväg varje gång jag fönar mitt hår. Enkla diy-tips mottages med tacksamhet
Några gummiband runt handtaget borde väl ge bättre grepp?
Vill ha en knapp att trycka på där det står "nej tack, jag bantar"Stör mig på alla jävla cookies.
Gud vad jag önskar att jag aldrig skulle behöva klicka i idiotrutan "jag förstår" - utan bara säga NEJ, jag vill inte ha er anpassade jävla dynga - jag väljer själv när och om jag vill se nåt - lagra INGENTING om mig nånsin. Tack. Och som om det inte var nog så måste man klicka i ruthelvetet varenda gång man går in på sidan
Funkar det inte att salta själv då?Att det ska vara så förbenat svårt att hitta vanliga saltade jordnötter här i min spanska stad. Osaltade eller tusen olika nötblandningar med mestadels majskärnor (mina tänder avlider) finns det, men vanliga jordnötter?
Tror det får bli pistagenötter framöver, de finns saltade i alla fall.
Nej fy flera dagar för tidigt !Fyrverkerier redan tur katterna är obrydda.