Hm jag hade oxå problem att sova igår. Var det nå speciellt i gärningarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är så viktigt! Så att de medelålders svenska männen sen kan klaga på invandringen som leder till sociala problem på FB.Vår lokala FB-grupp består endast av inlägg av typen ”tre polisbilar på gatan X, vet nån vad det handlar om?” eller ”ambulans utanför fruktaffären, har nån sett vad som hänt?” i all evighet. Fullkomligt jävla ointressant.
Vad är det för fel?Visa bifogad fil 21240
Folk som ställer cyklar såhär.
Hen blockerar två ställ i ett redan trångt skjul, och använder inget av dom.Vad är det för fel?
Jag hade helt enkelt ställt cykeln i stället så jag fick plats med min egen.Visa bifogad fil 21240
Folk som ställer cyklar såhär.
gruppen är för min hemort inte där jag bor nu så det kanske är sammaSkulle nästan kunna tro att du bor här och är medlem i samma lokala fb grupp som jag är
gruppen är för min hemort inte där jag bor nu så det kanske är samma
Ja, ibland är det skönt att slippa vara ensam om att vara halvt död av trötthet, även om man inte önskar någon annan denna trötthetSkönt att man inte är ensam
Måste vara trötthet som fått mig att stava så fint
Vi får skylla på att det är måndagHm jag hade oxå problem att sova igår. Var det nå speciellt i gärningarna?
Ja, ibland är det skönt att slippa vara ensam om att vara halvt död av trötthet, även om man inte önskar någon annan denna trötthet
Måste nog vara tröttheten som gjorde att jag inte ens märkte att du stavade fel, var tvungen att kolla nu när du nämnde det och det tog mig säkert 1 minut att hitta felstavningen
De var snabba när posten slarvade bort mitt paketAdlibris leveranstider
De har blivit så mycket sämre, tycker jag....Adlibris leveranstider