Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att de går i de skor de gillar?Det är så extremt störigt att männen på min arbetsplats (placerad på en gymnasieskola) nästan utan undantag går i sandaler och strumpor. Fotriktiga dito.
Kvinnliga lärare går i de skor de gillar.
Men männen - de byter om till fotriktiga inne-sandaler. HUR kan det komma sig?
Så alla männen har exakt samma smak vad gäller skor? Medan kvinnorna har individuell smak.För att de går i de skor de gillar?
De går i de skor de gillar att ha på sig inomhus på jobbet. Jag skulle avsky att gå i stövlar inomhus som en del av mina kvinnliga kollegor går i, likaså hatar jag att gå i pumps på hala golv och mina fötter är helst barfota, så vad har jag för skor inomhus på jobbet? Jo, sandaler och strumpor.Så alla männen har exakt samma smak vad gäller skor? Medan kvinnorna har individuell smak.
Nä, det köper jag inte.
De kanske har beslutsångest och bara tar på sig det som alla andra verkar ha kanske.Så alla männen har exakt samma smak vad gäller skor? Medan kvinnorna har individuell smak.
Nä, det köper jag inte.
Påminner mig om gruppen "Hitta Mike!". Så länge det är Chinese Crested i hunden så läggs en bild upp med "Är det här han?". Till och med valpar, när han är några år gammal vid det här laget....Vi har en lokal "vad händer i stan" grupp på faccebook. Och det är i princip alltid nån borttappad katt i gruppen, och folk kommenterar "är det den här katten?" och visar EN HELT ANNAN KATT, ärligt om du inte ser skillnad på grå katt med vitt ansikte och en helsvart katt kanske du skulle kolla ögonen.
Det är så extremt störigt att männen på min arbetsplats (placerad på en gymnasieskola) nästan utan undantag går i sandaler och strumpor. Fotriktiga dito.
Jag stör mig på att jag inte lyckas ta reda på när säsong 4 av Outlander kommer på Netflix.
Och på att jag fortfarande inte fått hem böckerna så jag kan läsa serien sålänge.
Och på att jag inte har en egen Jamie
Gaah, vad enerverande! Kan inte gärna skaffa ytterligare ett abonnemang bara för en serie heller... Såvida jag inte väntar hundra år på att alla avsnitt ska hinna släppas och kör ett maraton i en provperiodNetflix har legat långt efter viaplay när det gäller outlander tidigare iaf. Så skulle tippa på att det dröjer.
Mmmmm.Folk som sölar i 80 på 110-väg och så fort det blir dubbelfiligt så kör de i 110 igen...
Folk som ligger i häcken på en när man kör 110 på 110-väg och inte kör om när möjligheten (2-filigt) kommer.