Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade ingen anning om denna regel.Att varken barn eller vuxna i den här lilla hålan har fattat att om ytterbelysningen är släckt ringer man inte på på Halloween
Gör det! Jag är också fast mot min vilja, det går inte att sluta!
Här är det om man har Halloweenpynt utanför dörren eller inte.Jag hade ingen anning om denna regel.
Ja, verkligen... det blir väl bara grönsaker isf. Kul jul.
Den där bönburgaren de kunde fixa åt mig förra gången okej det förstår jag att jag inte kan förvänta mig att få för den står ju faktiskt inte på menyn, det var bara en bonus att de kunde fixa det förra gången. Men något annat hade de kunnat erbjuda sig att ordna fram.
Tja, jag har ett par brorsdöttrar som det är mindre än ett år mellan, så visst kan man bli gravid kort tid efter en förlossning.Det är nåt program på tv om folk som inte märkt av sin graviditet och en barnmorska eller nåt säger att man kan bli gravid fort igen efter en födsel så det är viktigt att kvinnorna börjar ta preventivmedel igen direkt. Det är det för helvete inte, ge fan i att lägga ansvaret på kvinnan
Ännu störigare är att dosan ligger för långt bort och jag orkar inte resa mig så jag kan byta kanal
Jojo, det är inte det jag vände mig emot utan att det skulle vara kvinnans ansvar att ta preventivmedel, som om mannen ifråga vore en jättebebis helt inkapabel att använda kondom.Tja, jag har ett par brorsdöttrar som det är mindre än ett år mellan, så visst kan man bli gravid kort tid efter en förlossning.
Följdfråga om nu kvinnan tar preventivmedel påverkar inte det då bäbisen? Bäbisen får sin mat från mamman om då mamman tar hormonpreparat så torde väll det hamna i bröstmjölken?Jojo, det är inte det jag vände mig emot utan att det skulle vara kvinnans ansvar att ta preventivmedel, som om mannen ifråga vore en jättebebis helt inkapabel att använda kondom.
Minipiller får användas även när man ammar. Även hormon eller kopparspiral kan sättas in på efterkontrollen trots amning om man vill. Oavsett det så är jag vidrigt trött på att det alltid ska vara kvinnans ansvar.Följdfråga om nu kvinnan tar preventivmedel påverkar inte det då bäbisen? Bäbisen får sin mat från mamman om då mamman tar hormonpreparat så torde väll det hamna i bröstmjölken?
Med andra ord ännu större anledning till att mannen borde använda kondom.
Det låter som Flavor Flav, programmet hette Flavor of LoveJag stör mig på att efter allt prat om Tela Tequila så kommer jag ihåg att jag kollade på nån liknande fast det var nån amerikansk rappare som hade stora klockor hängande runt halsen och jag kan inte komma på vad han eller showen hette!
På tal om asmeningslösa program vi har sett.
Det låter som Flavor Flav, programmet hette Flavor of Love