Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på att jag inte lyckas ta reda på när säsong 4 av Outlander kommer på Netflix.
Och på att jag fortfarande inte fått hem böckerna så jag kan läsa serien sålänge.
Och på att jag inte har en egen Jamie
Vår lokala FB grupp består av medelålders män. Som fotar natthimlen och tycker den är så vacker. Jag tycker nästan det är lite gulligt på nåt märkligt vis.Jag stör mig på en lokal FB grupp. 95% av allt som läggs upp är vardagsbilder typ utsikten från balkongen, naturbilder eller kyrkan. Majoriteten av alla bilder är kyrkan. Hela tiden. Ofta med kommentaren "Jag vet att det varit mycket bilder på kyrkan nu men den är ju så vacker så här kommer en till" Kyrkan ÄR vacker men det hade kanske räckt med en bild i månaden? Två om gruppens medlemmar inte får sitt kyrkbildsintresse tillfredsställt? eller skulle de kanske inte kunna åka till kyrkan och uppleva den på riktigt?!
Hade det inte varit för att det då och då läggs upp historiska bilder och berättelser ifrån orten hade jag gått ur för längesen. Men varje gång tanken slår mig läggs något ut som hintar om att det KAN ju kommer något intressant snart
Vår lokala FB-grupp består endast av inlägg av typen ”tre polisbilar på gatan X, vet nån vad det handlar om?” eller ”ambulans utanför fruktaffären, har nån sett vad som hänt?” i all evighet. Fullkomligt jävla ointressant.Vår lokala FB grupp består av medelålders män. Som fotar natthimlen och tycker den är så vacker. Jag tycker nästan det är lite gulligt på nåt märkligt vis.
Håller med dig, det är sjukt störande att inte kunna sova. Somnade runt 5 så det är sjuuukt segt här med...somnade runt 4 mu är jag på jobbet. Sjukt seg...
Så jädra onödigt att inte kunna sova! SJu8kt störande
Håller med dig, det är sjukt störande att inte kunna sova. Somnade runt 5 så det är sjuuukt segt här med...
Jag instämmer i kören som är trött.Skönt att man inte är ensam
Måste vara trötthet som fått mig att stava så fint
Jag stör mig på en lokal FB grupp. 95% av allt som läggs upp är vardagsbilder typ utsikten från balkongen, naturbilder eller kyrkan. Majoriteten av alla bilder är kyrkan. Hela tiden. Ofta med kommentaren "Jag vet att det varit mycket bilder på kyrkan nu men den är ju så vacker så här kommer en till" Kyrkan ÄR vacker men det hade kanske räckt med en bild i månaden? Två om gruppens medlemmar inte får sitt kyrkbildsintresse tillfredsställt? eller skulle de kanske inte kunna åka till kyrkan och uppleva den på riktigt?!
Hade det inte varit för att det då och då läggs upp historiska bilder och berättelser ifrån orten hade jag gått ur för längesen. Men varje gång tanken slår mig läggs något ut som hintar om att det KAN ju kommer något intressant snart