Kan de gott få vara nu också tycker jagDe var snabba när posten slarvade bort mitt paket![]()
Gud ja! Förr gick det ju på nolltid, nu 1-4 vardagar innan det ens skickas även när man betalat för expressDe har blivit så mycket sämre, tycker jag....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan de gott få vara nu också tycker jagDe var snabba när posten slarvade bort mitt paket![]()
Gud ja! Förr gick det ju på nolltid, nu 1-4 vardagar innan det ens skickas även när man betalat för expressDe har blivit så mycket sämre, tycker jag....![]()
Tråkigaste månaden på hela året verkligen.November. Denna jäkla tråkmånad. Mörkt, mulet, regn och lera... Bläääää! Motivationen på noll för det mesta.
Bonus - sjukskrivna kollegor. Rörigt med vikarier och för mycket att göra på jobbet.
Varje år vill jag ta fram min inre igelkott och gå i vinterdvala sista oktober och vakna igen till första advent. December är en trevlig månad (massa kalas då halva familjen inklusive jag själv råkar fylla år mellan första advent och julafton).Tråkigaste månaden på hela året verkligen.
Jag avskyr december (och egentligen januari också) också, så jag har två-tre månader jag lätt skulle klara mig utanVarje år vill jag ta fram min inre igelkott och gå i vinterdvala sista oktober och vakna igen till första advent. December är en trevlig månad (massa kalas då halva familjen inklusive jag själv råkar fylla år mellan första advent och julafton).
Mitt botemedel för november är goda saker att äta samt en massa bra böcker och tv-serier i obegränsad mängd. Tur man har häst så man kommer sig ut emellanåt!
Jag avskyr december (och egentligen januari också) också, så jag har två-tre månader jag lätt skulle klara mig utan![]()
Fast i februari börjar ljuset återkomma och det brukar finnas ganska mycket snö, så underlaget brukar vara rätt bra för ridning, men från och med nu... Hårt, halt, bara is och kolsvart. Skjut mig.Jag tycker december trots allt är hanterbart... men januari-februari i Norrland...![]()
I den här delen av landet är november och december uthärdliga. Men januari och februari.Fast i februari börjar ljuset återkomma och det brukar finnas ganska mycket snö, så underlaget brukar vara rätt bra för ridning, men från och med nu... Hårt, halt, bara is och kolsvart. Skjut mig.![]()
Var bor du?I den här delen av landet är november och december uthärdliga. Men januari och februari.
Is is is överallt. Ridbanan var mest som en hockeyrink. Omöjlig att stå på fall man ville longera och urtrist att skritta runt på. Oftast ställde jag av de månaderna. Red möjligen på helgen när det gick att rida ut.
Stackars dej. Som måste äta bakelse.Gustav Adolfbakelserna var i mousse så fanns det bakelser från igår i mousse för halva priset, så jag var tvungen att köpa bådanu måste jag äta en idag och en i morgon. Bara för att jag älskar mousse och var så extremt sugen
känner mej lite splittrad
Jag kan skicka den till dejStackars dej. Som måste äta bakelse.
Jag kan byta så slipper du.![]()