Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Takida - Curly Sue. :rage: Hade glömt att den fanns i flera år men så hörde jag den och nu sitter den fast i huvudet. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag avskyr den. :rage: Tänker uppenbarligen försöka ändå.
  • Texten är så banal!! :rage: Det är som om någon försökt hitta det absoluta genomsnittet av vad som brukar vara med i rockkärlekssånger, eller kanske kärlekssånger överhuvudtaget, och tagit med exakt det och inget mer. Inget unikt överhuvudtaget, utom eventuellt att föremålets hår visst är lockigt.
  • Svengelska. "The heart is pumping for my life, the mind is happy" - jaha, vilka då? :rage:
  • Det finns inget flyt, formuleringarna känns skeva. :rage: Jag får känslan av att det är ett högstadiebarn som har skrivit texten.
  • DEN VAR SÅ POPULÄR!!! :rage: Dålig musik finns det gott om och jag hatar inte all sådan, men om en låt blir så omtyckt att den måste spelas överallt hela tiden och flera av ens vänner som man tidigare uppfattat som intelligenta också börjar lyssna ... :rage:
Här är skiten.
https://www.google.com/search?q=takida+curly+sue+lyrics

  • Tillagt efter att ha tvingat mig att titta på videon för att se att den funkar: HON HAR JU INTE ENS LOCKIGT HÅR. På huvudet i alla fall. :cool:
ÄNTLIGEN någon som förstår mig! Jag klarar verkligen inte hans sång/ gnäll.. 🙄
 
Har ont i ryggen mellan skulderbladen. Hade inte ont när jag gick å la mig. Var helt omöjligt att somna om när jag vaknade och hur jag än vände och vred blev det inte bättre.
Kunde inte ens ligga och bara mysa mes killen, så blev till att få upp. Yay… det var den ”sovmorgonen” det….. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 685
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 241
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 073
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
11 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp