Stall Hästlyckan - Ulvlek

Jag har haft en lång och tröttsam dag som började med punka så jag är inte superspirituell just nu och även om jag gärna skulle fortsätta jaga @quarter4ever idag så har jag inte riktigt energi för att matcha q ikväll. :p

Imorgon är jag borta på tävling hela dagen så ulvar! det är ett ypperligt tillfälle att käka mig i natt. ;)

LenaH röstar på Poisonous

för att jag upplevde att Emth ändrade riktning och släppte tidigare spår efter DL1 och för att även om min jakt på q igår var genuin så var det påfallande intressant att just bollen och @Poisonous var de som följde min röst.
Enligt mina teorier då så var det för att få resten av goda att tro att q är god genom att rösta på henne.
 
Nu kommer det här se ut som en hämndröst :meh: Men det kan inte hjälpas, jag måste rösta på den jag tycker är mest misstänkt för tillfället.
Emm/Pois är ju som alltid svårt att få grepp om spelare som bytts ut. Jag kan tycka att hon snabbt hakar på LenaH, vilket kunde vara smart när man kommer som ny i en lek och hittar en spelare som flera andra har åt det goda hållet. Å andra sidan höll folk på att rösta ut en de trodde var siad, så som nykommen god hade nog jag själv valt att följa det. Som nykommen ond däremot hade jag ju inte velat ha ut min kollega om jag kunde slippa det. Nu hade Pois tydligen missat att "alla" trodde bollen var siad och motiverade sina röster med det?
Hmm, helt klart en av mina mer misstänkta.
Sammanfattar: Jag tycker Pois vid gårdagens lynch betedde sig så som jag tänker mig att en ny ond som kommer in i leken skulle gjort: Haka på en godförklarad (LenaH) men "missa" att en majoritet redan röstat på en sannolikt siad ond spelare (bollen_) vilket alla skrivit ut i sina röstmotiveringar...

Idahoe röstar på Poisonous
 
Eftersom jag slumrade till (:o) så hinner jag inte gå igenom resten innan Dl så här är en liten snabb sammanfattning baserat på min uppfatting för stunden:

LenaH
Hade först små misstankar om att LenaH kunde sitta i Lyan efter ett par inlägg som kunde tyda åt det hållet (vissa tog även Q4 upp). Har dock efter att Ferrari lynchades velat hålla henne åt det lite godare hållet då jag har svårt att man skulle gå åt en kollega från Lyan på det viset - om det inte är ett riktigt spel.. Men inte högst upp på min lista.

Gabbi_Ossy Hade ingen direkt bild av henne i början men tycker att hon kommer med bra teorier och tankegångar jag kan följa med i. Har samma tankar och funderingar om Idahoe som Gabbi_Ossy presenterade i sitt senaste teoriinlägg.

Q4 Q4 skriver mycket och kommer med många teorier. Har lugnat sig igår efter dusten med LenaH (som jag för övrigt inte vet riktigt vad jag ska tänka om..). Har inte reagerat över något särskilt just nu vad jag kan komma på (hinner och orkar inte gå tillbaka innan DL) men efter det som hände igår behöver jag gå tillbaka och kolla igenom de båda igen.

FiaM Har legat relativt lågt men har inte stuckit ut som någon misstänkt vad jag kan komma på nu.

Jag tror att det gömmer sig en eller två ulvar bland de jag skrev om igår baserat på det jag sammanfattade i det inlägget.
 
Eftersom hon (eller, hennes föregångare) varit bland mina misstänkta sedan lynchningen av Snurrfian där jag tror att någon ond deltog, och eftersom jag tycker det är en bra idé att samla rösterna.

Gabby_Ossi röstar på Poisonous
 
GladFliicka röstar på Poisonous
Gick redan i Dl1 ihop lite med BSF mot Q4 och ansåg henne som skum, var sedan med och röstade ut Snurrfian samt att hon gick emot drevet igår och röstade sedan på Q4 tillsammans med Bollen_ vilket nu ser något misstänkt ut.
 
Röstlista DL6
18.21 Pois rostar pa Idahoe
21.22 LenaH röstar på Poisonous
21.25 Idahoe röstar på Poisonous
21.46 Gabby_Ossi röstar på Poisonous
21.51 Gladfliicka röstar på Poisonous

Idahoe: 1
Poisonous: 4
 
Jag tror nog att LenaH har på fötterna när hon skriver att Poisonous/ Emtherlia torde vara ond, för det sammanfaller med mina misstankar med

quarter4ever röstar på Poisonous
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 938
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp