Jag spelade ut hela mitt register igår, nu är jag slut som artist.På läktaren med vin och tilltugg vilket behövs för just nu är den här lektionen inte så händelserik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag spelade ut hela mitt register igår, nu är jag slut som artist.På läktaren med vin och tilltugg vilket behövs för just nu är den här lektionen inte så händelserik
Vad har du med dig för gott? Jag funderar på om jag skulle öppna en flaska bubbel, vill du dela?På läktaren med vin och tilltugg vilket behövs för just nu är den här lektionen inte så händelserik
Ja ibland är det bra med en stilla eftertanke och analysera vad som framkommit i leken so far...och nu såg jag q's senaste inlägg där hon verkar ha lugnat ner sig lite vad det gäller LenaH igen
Sammanfattar: Jag tycker Pois vid gårdagens lynch betedde sig så som jag tänker mig att en ny ond som kommer in i leken skulle gjort: Haka på en godförklarad (LenaH) men "missa" att en majoritet redan röstat på en sannolikt siad ond spelare (bollen_) vilket alla skrivit ut i sina röstmotiveringar...Emm/Pois är ju som alltid svårt att få grepp om spelare som bytts ut. Jag kan tycka att hon snabbt hakar på LenaH, vilket kunde vara smart när man kommer som ny i en lek och hittar en spelare som flera andra har åt det goda hållet. Å andra sidan höll folk på att rösta ut en de trodde var siad, så som nykommen god hade nog jag själv valt att följa det. Som nykommen ond däremot hade jag ju inte velat ha ut min kollega om jag kunde slippa det. Nu hade Pois tydligen missat att "alla" trodde bollen var siad och motiverade sina röster med det?
Hmm, helt klart en av mina mer misstänkta.
En timme kvar till dl, vart är alla?
*hick* Jag fick GODIS! Så nu är jag på lyset...
en del har socker delirium en del andra vindelirium
du fick ju godis ?Socker?! Vart? Vart?!
du fick ju godis ?
eller missförstod jag dig?
du kanske också har vindelirium?
Jag vill meeed ha ju! Kan ni på läktaren inte dela med er till oss i manegen?MEEER! MEEER SOCKER!
Jag nöjde mig med en ny Ben & Jerrysmak.MEEER! MEEER SOCKER!
Jag vill meeed ha ju! Kan ni på läktaren inte dela med er till oss i manegen?