Här i tråden, tror jag bestämt att de pratar om sånt
Jag vet, där för jag la till det där med "kunde bara inte låta bli"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här i tråden, tror jag bestämt att de pratar om sånt
Vill bara poängtera att du nog behöver läsa mina inlägg från idag19/9
Är som sagt på tävling idag så har svårt att skriva under dagen, men vill få ner lite tankar ifall jag skulle stryka med inatt. Skriver på mobilens anteckningar så kan inte se om det kommer nya inlägg undertiden.
LenaH tror jag fortfarande är god baserat på agerandet runt Ferrari. Däremot är jag inte så säker på att hon är rätt ute angående quarter4ever, jag har två andra kandidater i min lya.
Efter dl så har GladFliicka kommit in med ett bra inlägg, i och för sig bara med två spelare, men hennes tankar verkar stämma bra överens med mina. Baserat på det hamnar hon också åt det godare hållet för mig.
På ulvlistan har jag alltså Emtherlia/Poisonous frost pga rösten på Snurrfian. Att Em började försöka dra igång misstankar mot mig igår och Pois röst på q4 är inte heller till deras fördel. Med sig i lyan tror jag hon har Idahoe eftersom Idahoe också tidigt gick på utröstningen av Snurrfian, dock så har hon bara använt det mot GF och inte alls nämnt Em eller gett någon förklaring till varför hon skulle vara mindre misstänkt. Det hon använder mot GF är röstningen i DL1, väldigt svagt med tanke på att GF är helt ny. Jag tror Idahoe har ett annat motiv bakom, nämligen att rikta misstankar mot GF istället för lyakompisen Em/Pois. Som bubblare i lyan har jag q4, men jag tror bara vi har två kvar och jag tycker ändå q känns ärlig i sitt teoriande även om hon blev lite väl paranoid och började ge sig på LenaH.
Mirtai och FiaM har jag sämre koll på, men pga uteslutningsmetoden får de vara neutrala i nuläget. Skulle jag ha fel på någon av mina onda och överleva så länge får jag kanske börja tänka om.
(skrivet i bilen på väg till tävling mellan halv 9 -halv 10, eftersom jag inte vet om jag har så mycket tid närmare DL)
Jag undrar lite över dina misstankar mot mig. Är de fortfarande grundade på samma som vid inlägget igår?Jag har tyvärr inte mycket tid idag, är hemma och vänder nu men borde vara tillbaka innan DL. Väldigt trisst att förlora ännu en god inatt.
Som det är just nu så har inte mycket förändrats sedan igår. GladFliicka har skrivit ett bra inlägg, hoppas se fler från henne.
Gabby_Ossi tycker jag också fortsätter på ett bra sätt. Det jag känner att jag behöver fundera på under dagen är det som hände igår mellan LenaH och quarter4ever. Jag har ju haft LenaH som trolig god, vilket även Paddington verkade göra. Paddington var även misstänksam mot q. Svårt, Paddington är rutinerad och skicklig men jag vill läsa igenom deras inlägg igen innan jag bestämmer mig för vad jag tror.
De jag har överst på mon lista över misstänkta är fortfarande Emtherlia/Poisonous och Idahoe och än så länge är det oförändrat.
För i så fall blir jag ju tveksam till om du läst mitt teoriinlägg från i förmiddags?Idahoe är även hon anonym i den här leken och eftersom hon trots allt har varit med ett antal lekar nu så är det nästan så att jag funderar på om det är ett sätt att försöka flyga under radarn från henne. Inlägg om leken varvas med annat och inga direkt förklaringar till varför om hon sätter en deltagare åt något håll. Är det så att hon sitter på facit och därför har svårt att motivera?
Q och LenaH har råkat ordentligt i luven på varandra. Intressant.
Jag har ju hållit LenaH åt det goda hållet ett bra tag nu och är inte så benägen att ändra på det, däremot blev jag (än) mer fundersam på Q efter att ha läst igenom senaste dygnet.
Emm/Pois är ju som alltid svårt att få grepp om spelare som bytts ut. Jag kan tycka att hon snabbt hakar på LenaH, vilket kunde vara smart när man kommer som ny i en lek och hittar en spelare som flera andra har åt det goda hållet. Å andra sidan höll folk på att rösta ut en de trodde var siad, så som nykommen god hade nog jag själv valt att följa det. Som nykommen ond däremot hade jag ju inte velat ha ut min kollega om jag kunde slippa det. Nu hade Pois tydligen missat att "alla" trodde bollen var siad och motiverade sina röster med det?
Hmm, helt klart en av mina mer misstänkta.
Du får givetvis rösta hur du villHar verkar det vara utjamnt lugnt. Jag maste dock rosta nu eftersom jag inte vet om jag hinner in mer fran datorn och det ar omstandigt fran telefonen.
Jag kommer lagga min rost pa Idahoe. I borjan av leken sa ar hon valdigt anonym och skriver mest strunt om karaktarer hon vill se i spelet. Lite vaga teorier och funderingar men tycks inte komma med nagot mer konkret forran nu pa slutet. Kanske borjar kanna segervittring for den onda sidan och vill darfor pusha pa spelet?
Att ligga lagt i borjan och inte markas sa mycket och bara flyta med tycker jag ar lurvigt beteende. For att sedan svanga om och gora ett ganska starkt teoriinlagg. Det kanns inte helt legitimt.
Darfor far det bli sahar.
Pois rostar pa Idahoe
En timme kvar till dl, vart är alla?
Somnade..En timme kvar till dl, vart är alla?
Nu är det tur att jag vet att du är god, för den där kommentaren låter som du *vill *att vi ska ramla avPå läktaren med vin och tilltugg vilket behövs för just nu är den här lektionen inte så händelserik
Tur du vaknade , för nu gäller det att få ut de ondaSomnade..
Va?men att hon fortfarande verkar tror att LenaH spelar för onda sidan gör mig lite skeptisk.