Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ridlektionen pågår för fullt. En av läktarryttarna tycker att nybörjaren på den grå hästen rider som en fjant, så hon siktar en snickers i rumpan på hästen. Sedan började den äntligen gå med bakbenen också.
har du slut på sockerstoppet?
Men herregud, ibland så bara förtjäääänar man socker!!Tydligen. Men säg inget till @Monstermom för snart måste jag skärpa mig igen.
ssshhhhTydligen. Men säg inget till @Monstermom för snart måste jag skärpa mig igen.
Det var ju JAG som ville ha, inte hästen...Ridlektionen pågår för fullt. En av läktarryttarna tycker att nybörjaren på den grå hästen rider som en fjant, så hon siktar en snickers i rumpan på hästen. Sedan började den äntligen gå med bakbenen också.
Det är lugnt, de senaste sidorna handlar bara om cravings.Jag är äntligen hemma efter en dag som blev lite längre än vad jag trodde från början. (Har precis slagit hastighetsrekord hem från Örebro för att inte missa DL .)
Jag väljer att följa strömmen idag eftersom jag inte har haft tid att gå igenom leken sedan mitt förra inlägg och för att det är en av de som jag har dom misstänkt som redan har flest röster.
FiaM röstar på Poisonous.
För övrigt @Habina
har du slut på sockerstoppet?
Men herregud, ibland så bara förtjäääänar man socker!!
Det var nog kladdkaka i min B&J-glass. Och core. Och kakor. Och chokladglass.För övrigt @Habina
så har min äldste pojk haft hemläxa i hemkunskapen att baka en kladdkaka i helgen
Kan ju säga att jag aldrig sett honom var så ivrig att göra en läxa
så vi har också fest!!!
Det var ju JAG som ville ha, inte hästen...
yummie!!Det var nog kladdkaka i min B&J-glass. Och core. Och kakor. Och chokladglass.
Är dagens lektion möjligen voltige? Hur smidig tror du jag är egentligen?Du skulle ha fångat i luften ju!
Skoja inte! Den var så ny att den inte fanns på hemsidan när jag skulle lägga in bild! Och jag vågar inte ta fram den ur frysen igen och fota...yummie!!
Bra, då ska jag undvika de sidorna... Har idag drukit mer läsk än på senaste månaden och ätit en mindre god smörgåstårta följt av en ännu värre vanlig tårtaDet är lugnt, de senaste sidorna handlar bara om cravings.