Stall Hästlyckan - Ulvlek

Röstlista DL6
18.21 Pois rostar pa Idahoe
21.22 LenaH röstar på Poisonous
21.25 Idahoe röstar på Poisonous
21.46 Gabby_Ossi röstar på Poisonous
21.51 Gladfliicka röstar på Poisonous
21.54 Quarter4ever röstar på Poisonous

Idahoe: 1
Poisonous: 5
 
Jag är äntligen hemma efter en dag som blev lite längre än vad jag trodde från början. (Har precis slagit hastighetsrekord hem från Örebro för att inte missa DL :o.)
Jag väljer att följa strömmen idag eftersom jag inte har haft tid att gå igenom leken sedan mitt förra inlägg och för att det är en av de som jag har dom misstänkt som redan har flest röster.
FiaM röstar på Poisonous.
 
Jag är äntligen hemma efter en dag som blev lite längre än vad jag trodde från början. (Har precis slagit hastighetsrekord hem från Örebro för att inte missa DL :o.)
Jag väljer att följa strömmen idag eftersom jag inte har haft tid att gå igenom leken sedan mitt förra inlägg och för att det är en av de som jag har dom misstänkt som redan har flest röster.
FiaM röstar på Poisonous.
Det är lugnt, de senaste sidorna handlar bara om cravings. :up:
 
Röstlista DL6
18.21 Pois rostar pa Idahoe
21.22 LenaH röstar på Poisonous
21.25 Idahoe röstar på Poisonous
21.46 Gabby_Ossi röstar på Poisonous
21.51 Gladfliicka röstar på Poisonous
21.54 Quarter4ever röstar på Poisonous
21.59 FiaM röstar på Poisonous

Idahoe: 1
Poisonous: 6
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 938
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp