Stall Hästlyckan - Ulvlek

Jag måste tryna nu eftersom klockan ringer arla morgonstund imorgon.
Om jag nu skulle lämna in i natt så hoppas jag att ni andra goda ser ljuset imorgon och lynchar @quarter4ever .
Det går naturligtvis att vinna även om ni får för er att lyncha @Idahoe men det vore väldigt onödigt. ;)

Mina främsta misstankar mot q är för att hon inte förrän idag egentligen (eller ja, igår kväll då) kommit med några starka teorier. Alla har varit neutrala och utöver det har hon lagt ut en massa rökridåer om tänkbara scenarier som flera av er med info borde kunna se igenom. Ni vet ju att det inte är möjligt. :)
 
Stall Hästlyckan,

Till alla elever i nybörjargruppen, i morgon kommer det stora slut provet då ny ska rida hela terrängbanan på 17 hinder. Förbered er väl och var beredd på att det kan bli extra lynchningar.

Anastasia Steel
 
Stall Hästlyckan,

Till alla elever i nybörjargruppen, i morgon kommer det stora slut provet då ny ska rida hela terrängbanan på 17 hinder. Förbered er väl och var beredd på att det kan bli extra lynchningar.

Anastasia Steel
:eek::eek::eek:
Som sagt, det där med full fart i tölt lät MYCKET trevligare!
 
Stall Hästlyckan,

Till alla elever i nybörjargruppen, i morgon kommer det stora slut provet då ny ska rida hela terrängbanan på 17 hinder. Förbered er väl och var beredd på att det kan bli extra lynchningar.

Anastasia Steel
Det låter bra, jag rider dressyren och hoppningen före nattDL. Terrängen börjar 14.15 men jag hoppas verkligen inte att det står en lynchmobb i Nyköping! :eek:
 
Jag undrar lite över dina misstankar mot mig. Är de fortfarande grundade på samma som vid inlägget igår?

För i så fall blir jag ju tveksam till om du läst mitt teoriinlägg från i förmiddags?
Där tyckte jag att jag var rätt så tydlig med vilka jag misstänker och varför. Har du ytterligare frågor om det får du gärna fråga, så ska jag försöka förtydliga :)
Jag hade skummat igenom ditt inlägg och tycker att det är toppen att få lite bättre inblick i dina tankar :up:. Problemet är nog lite att det är ett bra inlägg nu efter alla ganska anonyma inlägg. För mig krävs det lite mer än så för att byta åsikt. :)
 
Om någon undrar varför jag tror att @Idahoe är god så är det helt enkelt så att jag som jag tidigare sagt bara tror att det finns en ulv kvar i lyan nu och jag har också varit tydlig med att jag tror den ulven är @quarter4ever .

För övrigt har jag också tidigare påtalat att jag tyckt Ida varit "av banan" :o och inte sett samband och jag tror henne faktiskt när hon säger att det beror på tidsbrist. Som ulv med tidsbrist är det enklare att få snabb input från lyan men som ensam god är man då rätt lost.

Ergo: Jag står fast vid att jag tror q är den sista ulven.
 
Om någon undrar varför jag tror att @Idahoe är god så är det helt enkelt så att jag som jag tidigare sagt bara tror att det finns en ulv kvar i lyan nu och jag har också varit tydlig med att jag tror den ulven är @quarter4ever .

För övrigt har jag också tidigare påtalat att jag tyckt Ida varit "av banan" :o och inte sett samband och jag tror henne faktiskt när hon säger att det beror på tidsbrist. Som ulv med tidsbrist är det enklare att få snabb input från lyan men som ensam god är man då rätt lost.

Ergo: Jag står fast vid att jag tror q är den sista ulven.
Hur kommer det sig att du tror att det bara är en ond kvar? Jag hoppas givetvis att du har rätt men vill veta varför? För mig känns det lite mer dom att det skulle kunna vara två kvar eftersom det inte finns några specialroller i lyan. Ok att en god gick byta sida men väger det upp tillräckligt?
 
Hur kommer det sig att du tror att det bara är en ond kvar? Jag hoppas givetvis att du har rätt men vill veta varför? För mig känns det lite mer dom att det skulle kunna vara två kvar eftersom det inte finns några specialroller i lyan. Ok att en god gick byta sida men väger det upp tillräckligt?
Men jag ska ju soooova!! ;)

4/15 från början. 1 ond röstas ut och ersätts då vilket i praktiken innebär 5/15,. dvs 1/3, vilket är praxis. De har också haft ett lynchstopp att tillgå vilket kanske inte hör till vanligheterna.
Nu vet jag att @Lobelia gillar att ge onda en fair chans och de hade nog haft god möjlighet att vinna men har haft lite oflyt.
Eller som en mig närstående säger ibland: Jag fick gashäng. :o
 
Men jag ska ju soooova!! ;)

4/15 från början. 1 ond röstas ut och ersätts då vilket i praktiken innebär 5/15,. dvs 1/3, vilket är praxis. De har också haft ett lynchstopp att tillgå vilket kanske inte hör till vanligheterna.
Nu vet jag att @Lobelia gillar att ge onda en fair chans och de hade nog haft god möjlighet att vinna men har haft lite oflyt.
Eller som en mig närstående säger ibland: Jag fick gashäng. :o
Ok, ville bara kolla hur du tänker. :) Sov gott!
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 938
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp