Spelare kvar:
Idahoe
Gabby_Ossi
Gladfliicka
Quarter4ever
FiaM
Roller kvar:
Ängel
siare
stallägare
CG
Bybo eller ulv
Det är inte så många kvar nu, och det märks återigen att en vanlig spion inte funnits tillgänglig i leken, för det är inte mycket man kan följa upp...
Eftersom LenaH inte var siaren så är det ju inte så mycket info hon har fått egentligen, såtillvida hon inte matats med spionrader av våra kollegor i "goda lyan"?
Problemet med det är ju i så fall att det är väldigt många som INTE fått rader om nu LenaH skulle fått en så stor del av dem att hon med gott fog kunnat godförklara och ondförklara till höger och vänster
Känns tveksamt om "goda lyan" inte skulle sprida ut inforaderna så det finns fler som har en aning i detta läget som vi har nu. Jag är övertygad om att de gjort precis det!
Den enda rollen som med säkerhet sitter på info i leken nu är siaren, övriga kan ha fått en el flera spionrader, men det kan också vara så att de som fått inforader innan i leken är utröstade/ käkade + att har någon inforad hamnat i lyan så har de säkert haft nytta av den också....
Men någon är jag övertygad om har fått info
LenaH är jag övertygad om har haft sitt pussel klart, men eftersom jag vet att hon har haft en bit käpprätt åt skogen ( det var det om mig det!) så borde hon också haft fel om någon annan, så en ond har hon hållit åt det godare hållet, det är det enda jag "vet" med anledning av detta.....
Och jag tror fortfarande att den sista ulven/ ulvarna kommer göra allt för att få ut mig i kväll, det vore konstigt annars iom att så mycket misstankar riktats mot mig dessutom
Det känns som att det finns flera som känns säkra på att det bara är en ulv kvar, låt oss hoppas att de har fog för det för OM det står 3-2 till goda nu, så blir det ju slagläge om de lyckas få ut en god i lynchen idag,
Är det däremot 4-1 så är det nog ganska gynnsamt läge för goda faktiskt