Stall Hästlyckan - Ulvlek

Skoja inte! Den var så ny att den inte fanns på hemsidan när jag skulle lägga in bild! Och jag vågar inte ta fram den ur frysen igen och fota... :o
Den kan i alla händelser inte varit lika god som den kladdkakan min pojk gjorde idag:heart
( på riktigt, den var i världsklass, det enda jag hjälpte honom med var att krossa måååånga gram choklad i den:love:)
Det finns hopp om kommande killar , för han ääälskar hemkunskap, det är hans favoritämne tom:love:

( på min tid var det det värsta killarna visste:p )




 
Det där suger, när man äter skit och det inte ens ger njutning.
Håller med, vet inte ens vilket som var värst. Smörgåstårtan såg god ut men smakade... Den vanliga tårtan såg inte ens god ut men hade gjorts av ett litet barn så det var bara att ta en bit, svälja och se glad ut. :crazy:
 
Den kan i alla händelser inte varit lika god som den kladdkakan min pojk gjorde idag:heart
( på riktigt, den var i världsklass, det enda jag hjälpte honom med var att krossa måååånga gram choklad i den:love:)
Det finns hopp om kommande killar , för han ääälskar hemkunskap, det är hans favoritämne tom:love:
( på min tid var det det värsta killarna visste:p )


Jag tror nog att det fanns killar som gillade det då också men det var inte alls lika accepterat för män att gilla matlagning då. Vissa saker går framåt! :up:
 
Håller med, vet inte ens vilket som var värst. Smörgåstårtan såg god ut men smakade... Den vanliga tårtan såg inte ens god ut men hade gjorts av ett litet barn så det var bara att ta en bit, svälja och se glad ut. :crazy:
Uh, stackare! När små barn kreerat måste man ju liksom gilla läget... :yuck:
 
Vi får väl sikta på något lättare idag, inleder Mr Grey, nästa lektion blir det att prova på hela banan.

Som uppvärming

img_2749_128686169.jpg



Och så fortsätter vi med det här:
falttavlanshinder.jpg


Fördelen med hindret ut ur ladan är att hästarna inte kan bryt ut ( och inte ni heller).

Sagt och gjort, på något vis lyckades alla klara första hindret relativt oskadda

images


Men när det var dags för utloppet från ladan så fick Ture Sventon problem, han ryggsäck med temlor fastnade i öppningen.



semla2.jpg


Glatt satte han sig ner och käkade och struntade fullkomligt i CG raser utbrott.

Poisonous var skötare.
 
Vi får väl sikta på något lättare idag, inleder Mr Grey, nästa lektion blir det att prova på hela banan.

Som uppvärming

img_2749_128686169.jpg



Och så fortsätter vi med det här:
falttavlanshinder.jpg


Fördelen med hindret ut ur ladan är att hästarna inte kan bryt ut ( och inte ni heller).

Sagt och gjort, på något vis lyckades alla klara första hindret relativt oskadda

images


Men när det var dags för utloppet från ladan så fick Ture Sventon problem, han ryggsäck med temlor fastnade i öppningen.



semla2.jpg


Glatt satte han sig ner och käkade och struntade fullkomligt i CG raser utbrott.

Poisonous var skötare.
Jag älskar att den här ridskolan inriktar sig på en riktig ridsportgren! :D
 
Menar han sådana där stora som man har bommar på? :cautious:
Nej, såna där små äckliga vita eller bruna sakerna dom vissa envisas med att försöka ge honom som belöning efter ett träningspass... :cautious: :yuck:
De stora som man lägger bommar på vill han behålla själv, de innebär ju hoppning! :love:
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 938
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp