Det där suger, när man äter skit och det inte ens ger njutning.Bra, då ska jag undvika de sidorna... Har idag drukit mer läsk än på senaste månaden och ätit en mindre god smörgåstårta följt av en ännu värre vanlig tårta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där suger, när man äter skit och det inte ens ger njutning.Bra, då ska jag undvika de sidorna... Har idag drukit mer läsk än på senaste månaden och ätit en mindre god smörgåstårta följt av en ännu värre vanlig tårta
Är dagens lektion möjligen voltige? Hur smidig tror du jag är egentligen?
Skoja inte! Den var så ny att den inte fanns på hemsidan när jag skulle lägga in bild! Och jag vågar inte ta fram den ur frysen igen och fota...
Det där är faktiskt min forte. Jag kan spara godis. Visserligen köper jag kopiösa mängder så jag inte ska kunna sätta i mig allt men faktum är att jag är rätt lugn bara jag vet att det finns. Hemma i mitt skafferi.Menar du på allvar att det FINNS KVAR glass? Imponerad!
Den kan i alla händelser inte varit lika god som den kladdkakan min pojk gjorde idagSkoja inte! Den var så ny att den inte fanns på hemsidan när jag skulle lägga in bild! Och jag vågar inte ta fram den ur frysen igen och fota...
Håller med, vet inte ens vilket som var värst. Smörgåstårtan såg god ut men smakade... Den vanliga tårtan såg inte ens god ut men hade gjorts av ett litet barn så det var bara att ta en bit, svälja och se glad ut.Det där suger, när man äter skit och det inte ens ger njutning.
Jag tror nog att det fanns killar som gillade det då också men det var inte alls lika accepterat för män att gilla matlagning då. Vissa saker går framåt!Den kan i alla händelser inte varit lika god som den kladdkakan min pojk gjorde idag
( på riktigt, den var i världsklass, det enda jag hjälpte honom med var att krossa måååånga gram choklad i den)
Det finns hopp om kommande killar , för han ääälskar hemkunskap, det är hans favoritämne tom
( på min tid var det det värsta killarna visste )
Uh, stackare! När små barn kreerat måste man ju liksom gilla läget...Håller med, vet inte ens vilket som var värst. Smörgåstårtan såg god ut men smakade... Den vanliga tårtan såg inte ens god ut men hade gjorts av ett litet barn så det var bara att ta en bit, svälja och se glad ut.
true!Jag tror nog att det fanns killar som gillade det då också men det var inte alls lika accepterat för män att gilla matlagning då. Vissa saker går framåt!
ajaj lät mindre skojigt...Håller med, vet inte ens vilket som var värst. Smörgåstårtan såg god ut men smakade... Den vanliga tårtan såg inte ens god ut men hade gjorts av ett litet barn så det var bara att ta en bit, svälja och se glad ut.
Min häst hälsar att du kan få alla hans sockerbitar.Socker?! Vart? Vart?!
Min häst hälsar att du kan få alla hans sockerbitar.
Jag älskar att den här ridskolan inriktar sig på en riktig ridsportgren!Vi får väl sikta på något lättare idag, inleder Mr Grey, nästa lektion blir det att prova på hela banan.
Som uppvärming
Och så fortsätter vi med det här:
Fördelen med hindret ut ur ladan är att hästarna inte kan bryt ut ( och inte ni heller).
Sagt och gjort, på något vis lyckades alla klara första hindret relativt oskadda
Men när det var dags för utloppet från ladan så fick Ture Sventon problem, han ryggsäck med temlor fastnade i öppningen.
Glatt satte han sig ner och käkade och struntade fullkomligt i CG raser utbrott.
Poisonous var skötare.
Nej, såna där små äckliga vita eller bruna sakerna dom vissa envisas med att försöka ge honom som belöning efter ett träningspass...Menar han sådana där stora som man har bommar på?
Nej, såna där små äckliga vita eller bruna sakerna dom vissa envisas med att försöka ge honom som belöning efter ett träningspass...
De stora som man lägger bommar på vill han behålla själv, de innebär ju hoppning!
Om man nu inte kan flyga fram i full far i tölt så får det duga men tölt är ingenting för CGJag älskar att den här ridskolan inriktar sig på en riktig ridsportgren!