Jag kommer ihåg, och det talar just nu till din fördelNu vill jag inte hålla någon åt något håll innan jag läst färdigt (blev avbruten av telefon) men just detta tog jag med i min röstmotivering i Dl3 & hade funderingar runt den kommentaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer ihåg, och det talar just nu till din fördelNu vill jag inte hålla någon åt något håll innan jag läst färdigt (blev avbruten av telefon) men just detta tog jag med i min röstmotivering i Dl3 & hade funderingar runt den kommentaren.
(Cirkus visade sig var god, kan detta vara att försöka sprida misstankar?). Röstar på Cirkus då hon tycker att hon är snabb med att haka på LenaH och har men om och kansken än vanligt. Funderar inför Dl3 om det varit fler ulvar uppe i Dl1 men vet ej vem av Mirtai eller Ferrari som är skum/skummast isåfall. Kollar på rösterna mot Snurrfian i Dl2 och tycker att jag (GladFliicka) ligger närmast till hans i såfall då hon har dålig koll på Emth och inte verkar hitta något misstänkt hos Paddington, väljer att rösta på mig. Vill inför Dl4 inte helt släppa misstankarna mot mig men fokuserar på Ferrari istället efter lynchstoppet. Vill kolla med på Bollen_ innan hon hoppar på tåget att hon skulle kunna vara ond. Vill förtydliga för Cirkus att hon främst röstade på henne pga att hon verkade snurra in sig i sin röstmotivering inte för att hon hakade på LenaH. Funderar över Q:s agerande. & Så ett par citat för det är ju inte långt nog...en tycker jag att cirkus rätt snabbt hakar på LenaHs spår. (Och jag har själv sagt att Lena kan ha en poäng i den tanken, men jag är inte så säker att jag byggt en röst på det. Möjligheten finns ju att LenaH är ond och nu smidigt nog har fått igång misstankar mot två goda... )
Hon röstar på Mirtai med en motivering som jag ska erkänna att jag inte riktigt hänger med i, det är väldigt mycket osäkerhet i motiveringen. Cirkus ska dock ha gäster, vilket kan förklara slarvig motivering. Men det känns ändå inte helt som cirkus... Hmm...
Som det ser ut nu tänker jag mig att detta kan sluta på 3 sätt.
1 lynchstopp (bm/cg/gåva från Pelle penna) . Cg tror jag stoppade igår men det är ju ändå inte omöjligt att det var någon annan i farten.
2 Ferrari åker och är ond.
3 Ferrari åker och är god.
Om hon visar sig vara ond kommer jag i första hand kolla lite extra på GF, Q. Ev även bollen, för att se varför många verkar misstänka henne.
visar sig Ferrari vara god kommer jag kika närmare på bollen, Paddington och LenaH i första hand. Även om funderingarna kring GF och Q inte försvinner för den skull.
Vad är det som gör att du bara eventuellt kommer kika närmre på mig om hon är ond?
Och vad är det som gör att du vill kolla extra på GF och Q? GF har jag ju tankar själv om och Q vet jag inte var jag har så input tas tacksamt emot.
GF och Q har jag skrivit om tidigare idag (fixar inte att leta från mobilen)
Tjaa, jag kommer nog kolla på dig oavsett men du är inte lika hög prio då tror jag. JAG har egentligen inte settnåt misstänkt från dig än men andra verkar ha det så det måste ju kollas upp
Men överlever jag så vill jag kolla närmre på GF och Q enligt tidigare funderingar. Och även bollen, då jag missat varför många verkar misstänka henne...
Detta ovan skrevs en minut innan Paddington käkades, vilket jag kan se som lite misstänkt.Och eftersom jag verkar hinna tillägga innan LL uppdaterar, så trooor jag att LenaH är åt godare hållet, och möjligen Paddi också (i detta fallet bara en känsla, måste kolla närmre för att ha något att bygga på).
FiaM, G_O, Mirtai och Emm har jag väldigt dålig koll på så får kolla upp även där tydligen
Efter att ha läst igenom Paddingtons inlägg nu när jag vet hennes roll så måste jag säga att en del klarnat, bl.a. kring varför hon röstade som hon gjorde igår. Jag tror att Paddi siade bollen_ .
Idahoe röstar på bollen__
Nej visst blev det mycket roligare på det här sättet?Jaha, då var det avklarat. En inte riktigt lika händelselös röstning som det såg ut från början
Paddi gick efter bollen och visade sig vid käk vara byfåne (som har en sia) = you do the math.Vadå, var bollen siad? Det har jag missat 
du är så välkommen så å ta gärna med hela entouragetGrymt avundsjuk! Måste komma ner igen så får vi ta en date där
Hm, var pratar ni om sånt?
(Jag vet, men kunde inte låta bli )
Jag lämnade datorn för att kolla på film men jag kikade in när jag stängde av den.@LenaH Skulle inte du logga ut?
Att bara teoria kring just den aktuella DL (speciellt när det blir drev) gör iaf att jag blir misstänksam över de personer som inte teoriar ngt alls om någon annan än just den som är uppe för lynch.
vad?Viktigt meddelande,
@Lobelia du är lite väl kryptisk med ditt viktiga meddelande, särskilt om du är intresserad av att vi stackars vanliga dödliga ska förstå detViktigt meddelande,
@LenaH Skulle inte du logga ut?
Hm, var pratar ni om sånt?
(Jag vet, men kunde inte låta bli )
Nu checkar jag ut för ikväll.
Paddi gick efter bollen och visade sig vid käk vara byfåne (som har en sia) = you do the math.