Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är hedervärt att du kämpar så hårt!@Mirtai jag är på gång!
samlar citat och sammanställer, men se bara på hur bollen__ och Poisonous/ Emtherlia följer LenaH snabbt nu!!!!!!!
Det är hedervärt att du kämpar så hårt!
Och det är kul att ni är så i synk nu i lyan.....
jajamän, OM du verkligen ville ha ut bollen__ så JA- eller hur???!Det är väl bara @GladFliicka kvar att rösta nu väl? Om det nu inte ska bli en massa röständringar fram och tillbaka då förstås.
@quarter4ever - om jag nu varit ond - hade det då inte varit enklare att följa drevet och rösta på @bollen__ som är så nära bekräftat ond som man kan bli?
Då hade jag kunnat titta på TV i lugn och ro nu istället...
Styra? Hade jag fått styra hade vi lynchat Ferrari DL2 och kunnat lyncha andra onda de nästkommande DL.
du vänder då allt till din fördel.....
Jag tycker ju mera att det är du som synkroniserat lyan , men inte riktigt kunnat tygla dina kamrater att vänta med sina röster , för just nu så ser det ju uppenbart ut?
trevligt att lya gör bort sig i en röstning tycker jag, för tror det kan bli ditt fall....
Och att jag kanske hållit dig upptagen nog att inte kunna styra som jag tror du gjort hittils?
Jamen det räknade jag ju med att ni andra skulle fixa ju.jajamän, OM du verkligen ville ha ut bollen__ så JA- eller hur???!
En massa spel för gallerierna! Äh, det blir ju lite mer spännande såhär.Nejmen vad håller ni på med nu?
Ja dags att börja fundera över det nu tycker jag!!Nejmen vad håller ni på med nu?
Men varför röstar inte DU på bollen??? Jätte jätteskumt ju!Jamen det räknade jag ju med att ni andra skulle fixa ju.
Därför att precis som Paddi skrev igår så blir det trist med drev, det tillför inte leken så mycket. Tror du Paddi hade lagt en avvikande röst igår om hon inte varit säker på att vi andra skulle rösta på Ferrari?Men varför röstar inte DU på bollen??? Jätte jätteskumt ju!
och hör kommer jag till det jag anförde tidigare!Styra? Hade jag fått styra hade vi lynchat Ferrari DL2 och kunnat lyncha andra onda de nästkommande DL.
det där börjat kännas som ett väldigt tomt försvar!!Därför att precis som Paddi skrev igår så blir det trist med drev, det tillför inte leken så mycket. Tror du Paddi hade lagt en avvikande röst igår om hon inte varit säker på att vi andra skulle rösta på Ferrari?
Det känns som om jag besvarat den här frågan tidigare ikväll....
Måste en spelare vara siad för att du ska tro på att den är ond? Då kan leken bli väldigt lång och de flesta goda hunnit dö under tiden.och hör kommer jag till det jag anförde tidigare!
vem kunde veta på goda grunder att ferrari var ond i DL2??
inga sior hade fått svar förrän i DL3!!!!!!!!
Jag vet att jag reagerade på det då också och det har hängt i sedan dess, därav mina tvivel om att man verkligen kan lita på de som verkar ha info?
Du, det är inte jag som gått i försvarsställning.det där börjat kännas som ett väldigt tomt försvar!!
Verkar som jag missat massa, får nog läsa lite fortare.. !Det är hedervärt att du kämpar så hårt!
Och det är kul att ni är så i synk nu i lyan.....