Stall Hästlyckan - Ulvlek

bollen__ röstar på quarter4ever

pga. hon har varit allmänt annorlunda hela leken igenom och inte den vanliga Q. Sedan det här utspelet nu på slutet gör att jag tror att hon spelar på fel sida..
 
Röstlista DL5

12:48 Mirtai röstar på Bollen__
13:45 Gabby_Ossi röstar på bollen__
14.11 Idahoe röstar på bollen__
14.16 FiaM röstar på bollen__

14.32 quarter4ever röstar på bollen__
20.04 LenaH röstar på quarter4ever
20.36 quarter4ever ändrar röst till LenaH

20.59 Pois rostar pa Quarter4ever
21.14 bollen__ röstar på quarter4ever

bollen__ 4
LenaH 1
Q4E 3
 
Det är väl bara @GladFliicka kvar att rösta nu väl? Om det nu inte ska bli en massa röständringar fram och tillbaka då förstås.

@quarter4ever - om jag nu varit ond - hade det då inte varit enklare att följa drevet och rösta på @bollen__ som är så nära bekräftat ond som man kan bli?

Då hade jag kunnat titta på TV i lugn och ro nu istället... :p
 
Det är hedervärt att du kämpar så hårt! :up:

Och det är kul att ni är så i synk nu i lyan..... :p
:banghead::banghead::banghead:
du vänder då allt till din fördel.....
Jag tycker ju mera att det är du som synkroniserat lyan , men inte riktigt kunnat tygla dina kamrater att vänta med sina röster , för just nu så ser det ju uppenbart ut?
trevligt att lya gör bort sig i en röstning tycker jag, för tror det kan bli ditt fall....
Och att jag kanske hållit dig upptagen nog att inte kunna styra som jag tror du gjort hittils?
 
Det är väl bara @GladFliicka kvar att rösta nu väl? Om det nu inte ska bli en massa röständringar fram och tillbaka då förstås.

@quarter4ever - om jag nu varit ond - hade det då inte varit enklare att följa drevet och rösta på @bollen__ som är så nära bekräftat ond som man kan bli?

Då hade jag kunnat titta på TV i lugn och ro nu istället... :p
jajamän, OM du verkligen ville ha ut bollen__ så JA- eller hur???!
 
:banghead::banghead::banghead:
du vänder då allt till din fördel.....
Jag tycker ju mera att det är du som synkroniserat lyan , men inte riktigt kunnat tygla dina kamrater att vänta med sina röster , för just nu så ser det ju uppenbart ut?
trevligt att lya gör bort sig i en röstning tycker jag, för tror det kan bli ditt fall....
Och att jag kanske hållit dig upptagen nog att inte kunna styra som jag tror du gjort hittils?
Styra? Hade jag fått styra hade vi lynchat Ferrari DL2 och kunnat lyncha andra onda de nästkommande DL.
 
Men varför röstar inte DU på bollen??? Jätte jätteskumt ju!
Därför att precis som Paddi skrev igår så blir det trist med drev, det tillför inte leken så mycket. Tror du Paddi hade lagt en avvikande röst igår om hon inte varit säker på att vi andra skulle rösta på Ferrari?

Det känns som om jag besvarat den här frågan tidigare ikväll....
 
Styra? Hade jag fått styra hade vi lynchat Ferrari DL2 och kunnat lyncha andra onda de nästkommande DL.
och hör kommer jag till det jag anförde tidigare!
vem kunde veta på goda grunder att ferrari var ond i DL2??
inga sior hade fått svar förrän i DL3!!!!!!!!
Jag vet att jag reagerade på det då också och det har hängt i sedan dess, därav mina tvivel om att man verkligen kan lita på de som verkar ha info?
 
Därför att precis som Paddi skrev igår så blir det trist med drev, det tillför inte leken så mycket. Tror du Paddi hade lagt en avvikande röst igår om hon inte varit säker på att vi andra skulle rösta på Ferrari?

Det känns som om jag besvarat den här frågan tidigare ikväll....
det där börjat kännas som ett väldigt tomt försvar!!
 
Sitter och försöker skriva sammanfattning över alla (tar såån tid) och hinner inte alls med när ni skriver samtidigt.. Röstar nu på vad jag hade innan så jag inte lyckas missa sen ska jag dela med mig av lite av mina tankar när jag hunnit läsa klart! ;)

GladFliicka röstar på Bollen_
Då jag även jag tror att Paddington hade luskat ut något om Bollen_ pga sitt starka teoriande & avvikande röst i gårdagens DL.

Återkommer snart igen.. :D
 
och hör kommer jag till det jag anförde tidigare!
vem kunde veta på goda grunder att ferrari var ond i DL2??
inga sior hade fått svar förrän i DL3!!!!!!!!
Jag vet att jag reagerade på det då också och det har hängt i sedan dess, därav mina tvivel om att man verkligen kan lita på de som verkar ha info?
Måste en spelare vara siad för att du ska tro på att den är ond? Då kan leken bli väldigt lång och de flesta goda hunnit dö under tiden. ;)

Jag vet inte varför du är så upphängd på info? Ibland får man använda njuren bara. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 938
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp