Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Risk" för drev? Ni måste skämta Det är väl självklart att det blir drev..
Det var inog så här det skull bli, Bedalia tyckte han var överkvalificerad för nybörjargruppen och det skulle bli en enkel match. Och inte ville C.G ta den hänsyn en riktig dam är värld. Den senaste ridlektionen var hemsk, en bruten nagel, håret svettigt och i oordning. C.G kom viftande med ett kontrakt när hon bara ville ha det trevligt en kväll. Och vilket kontrakt sen? Nej det fick vara nog..
Paddington spelade Bedalia, Byfåne.
Sen är det ju väldigt tacknämligt när lyan väljer att käka en spelare med siarförmågor, det blir så bekräftat då!Hm det känns allt som att @bollen__ är en uppgiven ond just nu
kan inte vara lätt att byfånen käkades och den pekade så uppenbart på någon
( avd kaos i lyan )
Jajamän!!Sen är det ju väldigt tacknämligt när lyan väljer att käka en spelare med siarförmågor, det blir så bekräftat då!
Hur går dina tankar idag?Sen är det ju väldigt tacknämligt när lyan väljer att käka en spelare med siarförmågor, det blir så bekräftat då!
De har inte direkt förändrats!Hur går dina tankar idag?
Skulle vilja se lite av dem?
Q var en kväll ute och snurrade så att jag var typ tvärsäker att hon var ond. Nu har jag fått reda på att det var en flaska skumpa som spelade den kvällen Men jag är ändå lite fundersam, då jag upplever att hon följer andras tankar mer än hon brukar istället för att komma med egna galna idéer .Paddi var fundersam på henne också. Hon lutar nåågot mer åt det misstänkta hållet för mig.
Och jag börjar med att granska dig/Emtherlia...Och jag är här redo att leka. Ska läsa ikapp lite och försöka få något grepp om leken
Och sen verkar hon helt ha släppt det spåret för q nämns öht inte mer.Å ena sidan så tycker jag att @quarter4ever var/är skum som gick på mig om att min så kallade "säkerhet" ang hur många som var i lyan. Å andra sidan så röstade hon på BSF, dessutom i sista sekund.
Det blir liksom lite motsägelsefullt i mina ögon eftersom det första gör henne ond och det andra gör henne god. Jag vill inte bita mig fast i en förstadags(!)teori men jag kan inte riktigt släppa min känsla...
Har du sett några försök? Det är bättre att ni får bli överraskadeOch efter vad som hände när du var svart får (var det väl?) kommer ingen köpa några försök från dig att få oss att ändra uppfattning
hur skulle vi bli överraskade har du tänkt dig? Paddis var byfåne, inte omvandlad, så, nja det känns som du får svårt att övertyga oss om detHar du sett några försök? Det är bättre att ni får bli överraskade
För övrigt sitter jag på Ceasar's å funderar på att ta deras berömda hamburgare......
@duvetvemduär
mitt i maten . återkommer senare. men tror du behöver tänka några varv till...Och jag börjar med att granska dig/Emtherlia...
Emth röstar @quarter4ever i DL1 och kände sig (upplevde jag) rätt hårt ansatt av q tidigare under dagen. Dagen efter skriver hon detta:
Och sen verkar hon helt ha släppt det spåret för q nämns öht inte mer.
Senare i leken är det mest frågor, en röst på Snurris (som var god) och sen följde hon drevet på Ferrari.
Min uppfattning är att E släppte q eftersom hon hamnade i lyan med nyss nämnda Evert och då inte ville gå vidare och gräva där mer och det stämmer med min tanke om q i lyan tillsammans med @bollen__
It aint over til the fat lady sings!hur skulle vi bli överraskade har du tänkt dig? Paddis var byfåne, inte omvandlad, så, nja det känns som du får svårt att övertyga oss om det