Efter att ha sovit en stund under fm och intagit treo så hoppas jag att hjärnkontoret ska fungera någorlunda igen.
Skumpa igår kändes som en bra idé, men idag så känns det annorlunda
Jag hade lite dåligt fokus på leken igår kväll , men hade tid under dagen att följa den bra.
Som det blev igår så hade jag två spår att följa och LenaH känns väldigt säker om Ferrari och med tanke på hur det blev igår , med stoppad lynch så tror jag att hon är något på spåret där.
Det stämmer dessutom med mina tankar sedan tidigare i leken, var ju inne på Ferrari redan i DL2 Dessutom tycker jag att som ni diskuterat under fm att det förefaller otroligt om Ferrari skulle vara BM, eller ha ett eget beskydd. Dessutom reagerar jag på avsaknaden av försvar från Ferrari, som jag tycker förefaller väldigt tyst.
Sedan har jag en tanke efter DL1 att om Ferrari är ond att hon inte bör vara CG för då hade inte lynchen kunnat först verkat stoppad, för att sedan inte vara det? Eller`?
Det andra spåret , som jag också valde att gå på, var Paddingtons ang bollen__, jag har även där känt sedan 2 dagar tillbaka att det är nåt som känns skumt, vilket jag också skrivit om.
Bollen__ skulle också kunna vara CG, men i så fall har hon skaffat sig en fin röstrad må jag säga,. Men det var det som fick det att väga över till bollen__ tills slut för mig, men hann inte skriva i tid, trots att jag kortade ner min motivering till ett minimum.
Paddington känns väldigt säker på bollen__ och jag kan iofs vara lurad av henne, men då får jag spola ner mig på en välbekant toalett tror jag