bettysmatte
Trådstartare
Vilken är den godaste köpta potatissalladen, och varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller helt med dig!Rydbergs. Orginal.
Det är så potatissallad ska smaka i mina ögon (eller mun då).
Glömde rödlöken.Dressing med mycket Dijonsenap hälls på nykokt skivad potatis, fyll på med kikärtor o massvis av persilja.
Jag tror vi köper något som heter "Lyx Potatissallad" från K-salat. Riktigt god. Skivad potatis och crème fraîcheVilken är den godaste köpta potatissalladen, och varför?
Jag tror vi köper något som heter "Lyx Potatissallad" från K-salat. Riktigt god. Skivad potatis och crème fraîche
ICA Svärdsjös egna (gjord av en gammal vän till familjen som jobbar där, hon är FANTASTISK på matlagning ).
@Bison: Det är äpplen i den! Plus purjolök (som jag iofs skulle vilja byta ut mot rödlök) och kapris.
Faktiskt! Jag har dessutom provat "hotta" upp den själv med lite vitlök några gånger (jag provade deras variant med vitlök + örter men tyckte inte den var lika god som originalet)Den är helt ok
Min röst går, något otippat, till Lidl. Jag brukar göra själv så jag har nog inte testat alla sorter, men om jag ska ha köpesallad så blir det den. Den är lagom krämig och inte för sur.