Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Inte druckit mer än en mugg av jobbets rävgift till kaffe...
Jo, ett riddarhus var det. En riddarrustning stod på taket och något slags adligt vapen på framsidan av huset. Någon mer som såg? Sylvatica, visa igen!

Jag har gått tillbaka och kollat på första bilden och sen andra. Bilderna ser likadana ut för mig..O_o

Funderade ett tag över texten "HÄR" på väggen, trodde det var en skylt eller något. Missade dock riddarhuset i bild nummer ett, visa igen!

kl

Vet inte om jag älskar detta köket eller om jag tycker det är fruktansvärt :D
452JUT1BFC3831NB_459S4PN4J161QD2J_____resize_s_800_0.JPG

Alltså, nu har jag nog blivit galen. Igår när jag tittade på bilden var det ett konstigt "riddarhus" till vänster om huset med "tandläkarstolen", men idag är inte riddarhuset med på bilden?! Har du bytt ut bilden??
På första bilden var det en tillbyggd riddarborg till vänster. Jag såg det också. :)

Förvånar mig att det som sticker i ögonen på bilden faktiskt är den enda vita luckan. Varför åh varför har dom inte fixat den också ?! Hade gärna haft det om färgerna varit turkost-grönt. Bara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar