Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Tyckte väl jag kände igen det där, och nu insåg jag att vi rider förbi där lite då och då när vi rider mot Staffanstorp :P

Vi bodde på Ådala om du vet vilken gård det är ligger på fältet bakom Glassfabriken...brukade gå över åkern och längs med ån för att komma till skolan i Kyrkheddinge. Det var 1973 och några år framåt som vi bodde där.

OMG!
Så fruktansvärt!
Men... Vi har några av tapeterna från det huset i vårt hus. :eek: :eek: :eek:
Den hiskeliga fondväggen med alpbäcken och "teglet".

Jag gillade dock det gröna golvet i badrummet, det var bäst av allt i hela huset :D

Jag tyckte det var ett riktigt fint hus och förstår inte riktigt vad det "udda" med tvättstugan var (mer än att den var rosa kanske?) :)

Jag skulle kunna bo där efter att ha renoverat för en miljon eller två...

Förstår inte hur man kan lägga ned så mkt tid och pengar och inte göra saker ordentligt?
Skitfula värdelösa rördragningar, kladdat med färg där det inte ska vara färg och så är det ju fruktansvärt rörigt istället för att ge ett enkelt, stilla och harmoniskt uttryck som det skulle kunna vara...

Håller med!:crazy: Skulle gärna vilja se hur det såg ut tidigare..

Tyckte också det va ett fint hus! Kosta på det lite renovering så skulle det bli hur fint som helst, avis på hundhuset:cautious:

kl.

Finner inte riktigt orden att beskriva känslorna man får när man ser den här lägenheten. Men mäklaren beskrev ju det jättebra " Först det uppenbara: Färgstarkt. 50% hjärta och 50% passion. Och 100% inspiration." ...Eller?

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-tagaborg-helsingborgs-kommun-tagagatan-54b-4917967

Jag som är en strikt vit, svart + någon färg som bryter av tyckte :love: det var så mycket färg att det blev fint

knapplån

Riddarborgen var ju häftig:) Fast jag hoppas den lilla katten får stanna kvar, för den såg ut att må så gott där i det lilla tornfönstret.

Tapeter OCH golv - häftigt golv i badrummet. Blir nästan lite förtjust, men skulle förmodligen bli illamående av att bo sådär.

Vilken rolig tråd detta var!

Äsch, lite väl mycket kanske, men jag hittade både något golv och någon tapet som jag skulle kunna tänka mig att ha själv. ( t ex golvet i badrummet, eller tapeten i vardagsrummet) men allt tillsammans blev väl lite mycket... Ffa var duschrummet riktigt äckligt!

Äsch, lite väl mycket kanske, men jag hittade både något golv och någon tapet som jag skulle kunna tänka mig att ha själv. ( t ex golvet i badrummet, eller tapeten i vardagsrummet) men allt tillsammans blev väl lite mycket... Ffa var duschrummet riktigt äckligt!

Främst är det väl den vilda komben som gör det hemskt :)

Vi bodde på Ådala om du vet vilken gård det är ligger på fältet bakom Glassfabriken...brukade gå över åkern och längs med ån för att komma till skolan i Kyrkheddinge. Det var 1973 och några år framåt som vi bodde där.

Jag tror ungefär att jag vet var du menar. Jag har hästen på Lilla Kungsgården :)

*kl*

Denna bilden hittade jag för något år sedan. Texten har jag såklart lagt till själv. ;)
Jag hade lagt upp bilden på facebook med texten "18 mille, få mormor på köpet?"
mormor_zps2f3ef06f.jpg
[/URL]

Senast ändrad:

haha, herregud! :eek: Men ett sånt tråkigt kök det dök upp bland allt det andra?!...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V