Sv: Spännande hus till salu!
En tapetsort för varje smak?
Men varför pulversläckare i badrummet? Vad har de för matvanor?
En tapetsort för varje smak?
Men varför pulversläckare i badrummet? Vad har de för matvanor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte väl jag kände igen det där, och nu insåg jag att vi rider förbi där lite då och då när vi rider mot Staffanstorp :P
Jag skulle kunna bo där efter att ha renoverat för en miljon eller två...
Förstår inte hur man kan lägga ned så mkt tid och pengar och inte göra saker ordentligt?
Skitfula värdelösa rördragningar, kladdat med färg där det inte ska vara färg och så är det ju fruktansvärt rörigt istället för att ge ett enkelt, stilla och harmoniskt uttryck som det skulle kunna vara...
kl.
Finner inte riktigt orden att beskriva känslorna man får när man ser den här lägenheten. Men mäklaren beskrev ju det jättebra " Först det uppenbara: Färgstarkt. 50% hjärta och 50% passion. Och 100% inspiration." ...Eller?
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-tagaborg-helsingborgs-kommun-tagagatan-54b-4917967
Äsch, lite väl mycket kanske, men jag hittade både något golv och någon tapet som jag skulle kunna tänka mig att ha själv. ( t ex golvet i badrummet, eller tapeten i vardagsrummet) men allt tillsammans blev väl lite mycket... Ffa var duschrummet riktigt äckligt!
Vi bodde på Ådala om du vet vilken gård det är ligger på fältet bakom Glassfabriken...brukade gå över åkern och längs med ån för att komma till skolan i Kyrkheddinge. Det var 1973 och några år framåt som vi bodde där.