Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Synd att det är så fult utanpå när det är så hemtrevligt på insidan. Fast antik toalettstol? Jag skulle ju inte våga skita i den om jag var hård i magen :p Jacuzzi i arbetsrummet, är lightversionen av badkar i vardagsrummet?

Den jacuzzin reagerade jag också på :D Toastolen var ju vacker, men jag skulle vara rädd för att den skulle ge efter eller nåt! :p

3E5IRLN12T0D8OTJ_4563OQPCIJTVC7R7_____resize_s_800_0.jpg

Kunde dom inte rensa upp lite här före bilderna? Vet inte riktigt vad jag ska säga om bamsesängen..

Förstod inte vad det runda rummet i tornet var heller. Tippade på grillkåta först men skorsten saknades.

Jag skulle kunna bo där efter att ha renoverat för en miljon eller två...

Förstår inte hur man kan lägga ned så mkt tid och pengar och inte göra saker ordentligt?
Skitfula värdelösa rördragningar, kladdat med färg där det inte ska vara färg och så är det ju fruktansvärt rörigt istället för att ge ett enkelt, stilla och harmoniskt uttryck som det skulle kunna vara...

Pengarna tog slut? Kåken är under omfattande renovering står det i annonsen, byggd 1909.

Jag tror min son skulle vara lycklig för all tid och eveighet om vi bodde i en riddarborg :D

MEEEN vad FAN har de gjort med huset? Det såg inte ut så där på insidan när min bästa kompis i 3-4an bodde där. Då var det dessutom propert putsat och VITMÅLAT på utsidan. :(

Och fyra och en halv mille????? SUUUCK!!!!!!:yuck:

Jag tror i alla fall att det är det huset. Borde vara det om man tittar på kartan. Vi bodde på en gård som man kommer tilll om man följer järnvägen mot Dalby. Ett ställe som heter Ådala och som morsan hyrde. Jag och brorsan cyklade på järnvägen när vi skulle hem till Gertie och leka.. och morsan var VANSINNIG.

Men det kom typ ett tåg om dagen bara godståg och man örde dem på flera kilometers avstånd........

Senast ändrad:

Jag är dessutom smått allergisk mot synliga takbjälkar. Jag skulle ha ett helt projekt att bygga in alla dem :crazy:

Pengarna tog slut? Kåken är under omfattande renovering står det i annonsen, byggd 1909.

Fast det kostar ju inte mer att dra rören snyggt än att göra det fult?
Å det kostar inte mer att måla med färgen på väggen och ge fan i att måla på fönstrena?

Äsch jag förstår mig inte på sånt där! Jag är nog för pedantisk för det...

MEEEN vad FAN har de gjort med huset? Det såg inte ut så där på insidan när min bästa kompis i 3-4an bodde där. Då var det dessutom propert putsat och VITMÅLAT på utsidan. :(

Och fyra och en halv mille????? SUUUCK!!!!!!:yuck:

Jag tror i alla fall att det är det huset. Borde vara det om man tittar på kartan. Vi bodde på en gård som man kommer tilll om man följer järnvägen mot Dalby. Ett ställe som heter Ådala och som morsan hyrde. Jag och brorsan cyklade på järnvägen när vi skulle hem till Gertie och leka.. och morsan var VANSINNIG.

Men det kom typ ett tåg om dagen bara godståg och man örde dem på flera kilometers avstånd........

Tyckte väl jag kände igen det där, och nu insåg jag att vi rider förbi där lite då och då när vi rider mot Staffanstorp :P

Tapeterna var ju fruktansvärda, men badrummet på sista bilden?! Vet inte om det är smuts eller mögel :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar