Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Nu ser ni väl? Hoppas jag... Annars är det nog jag som är tokig... Fast det skulle inte förvåna mig om det stod en osynlig tandläkare där och skrattade ett elakt skratt.

IMG_1738.jpg

I alla fall trodde jag att det var en tandläkarstol, fast själva stolen verkar begravd i snön ser jag nu, eller om den aldrig fanns där, jag minns inte men det som syns ser då ut som något som kommer från en tandläkarmottagning, tycker jag.

Jag ser den, men blev mer fundersam över varför det stod "HÄR" på väggen med orange bokstäver. :rofl:

Ja ja, man kan inte vara smart alla dagar... :D

Varför är det fullt med kors på taket? Får mig att tänka på Missionskyrkan, Pingstkyrkan eller ngt liknande.

Varför är det fullt med kors på taket? Får mig att tänka på Missionskyrkan, Pingstkyrkan eller ngt liknande.
Tycker det ser ut att vara någon typ av glasräcke så det är väl infästningarna för att hålla skivorna?

Får vi verkligen plats då? Du, jag och Svansson på 21 rum... Känns lite tight? :(

Got2Be: det var precis min tanke! "Vad gör en tysk/österrikisk gigantisk alpstuga mitt i Småland?"

Spännande att de inte visar fler interiörbilder. Det var ju bara någon enstaka och så massor med utebilder. Vad vill de dölja?

Var får ni ifrån att den ligger i Småland?? Enligt adressen ser det ut som typ Tjeckien el nåt :D
Eller vad har jag missat? :)

Alltså, nu har jag nog blivit galen. Igår när jag tittade på bilden var det ett konstigt "riddarhus" till vänster om huset med "tandläkarstolen", men idag är inte riddarhuset med på bilden?! Har du bytt ut bilden??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
82 074
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 236
Senast: 1887
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar