vart har du köpt mattan under soffbordet? Superfin, precis en sån jag letat efter till en vän som snart fyller år.
Den är nog från hemtex! Dock nåt år gammal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vart har du köpt mattan under soffbordet? Superfin, precis en sån jag letat efter till en vän som snart fyller år.
Den är nog från hemtex! Dock nåt år gammal
Taraxacum är så läcker! Var lite sugen på att ha den som plafond i hallen, har tyvärr inte takhöjden för den "riktiga".
Förbered er på bildbomb
Inget designerhem, men mysigt och funktionellt för mig och fyraåringen
Dörren i hallen går in till mitt lilla badrum. Jag gillar duschdraperiet med fjärilar! Har ett vitt på långsidan som är fullt med småhål efter kattens klor, han är nämligen väldigt fascinerad av mitt duschande och brukar stå på toalettlocket och hoppa upp och hänga sig med klorna i draperiet då
]
Här bor jag
Mina lilla lgh på 74 kvm.
Det är en 2:a med ett stort vardagsrum/kök som tar ca 45 kvm av de totala 74.
Här bor en kille, inte för att någon skulle missa det ( bristen på inredningsdetaljer avslöjar detta ).
En kvällsbild från ena hörnet av rummet där man ser matbord, vardagsrumsdel och en del av köket
Närmare på vardagsrumsdelen, här spenderas den största delen av tiden man är hemma, ofta med en dator i knät och bra musik på stereon.
Dagsljus
Här har vi matbordet , dvs från andra sidan än de tidigare bilderna..
Jag måste erkänna att det är väldigt sällan jag äter hemma, sitta vid bordet gör jag i stort sett endast när jag har gäster..
Här är det från en annan vinkel
Med lägenheten kommer även en ca 20 kvm stor takaltan där man lätt fastnar på sommaren.
Har inga bra bilder på badrum eller sovrum, får lösa det någon dag.
Lite mer från mig!Jag älskar gamla hus, gamla möbler och gamla grejer. Hittar gärna nya användningsområden till äldre bruksföremål. Särskilt roligt är det när man hittar grejerna här på gården. En liten släde som jag hittade fick bli vedkorg, en låda från en snickarbänk blev förvaring av matlagningsflaskor och burkar. Trådkorgar, sockerlådor, trätunnor, en massa småbord och annat har fått komma fram i ljuset och vara till glädje igen efter mååånga många år i något dammigt skrymsle.
Jag gillar den undre bäst. Det är mer platseffektivt att ha det på det viset.