Glöm det! det har en utdragsskiva på varje sida, och passar perfekt i mitt kök kommer aldrig släppa det!
I know pojkvännen har ett likadant! Dom är sååå fina!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glöm det! det har en utdragsskiva på varje sida, och passar perfekt i mitt kök kommer aldrig släppa det!
Fina och praktiska! Mycket smidigare än moderna kolosser till bord.I know pojkvännen har ett likadant! Dom är sååå fina!
Tack! De är från Arne Norell och modellen heter Sirocco, de dyker upp på Bukowskis market då och då, sen tror jag även de har börjat nyproduceras ingen men i valnöt eller ek istället för jakaranda.@Elegant machinery
Fåtöljerna i ditt vardagsrum är fantastiska! Var hittar man såna?
Vi har bott här sedan augusti
Vi? Sover ni två i den lilla sängen? Verkligen en hemtrevlig lägenhet!
Jag tycker det var en spännande planlösning och mysig lägenhet! Men alltså, är det ett sovrum på riktigt där vid köket eller är det bara ni som gjort så? Det känns som om det är mer ett matrum och så är det stora rummet sovrum/allrum...? Jag menar absolut inget negativt med detta ifall det låter så!
//r
Finns det hjärterum så finns det stjärterum! Jag och min sambo delade 120 säng enda tills vårt barn var ca ett år (han sov i den ofta med). Saknar närheten det blev automatiskt.Vi? Sover ni två i den lilla sängen? Verkligen en hemtrevlig lägenhet!
Vad fint! Men var förvarar ni era tallrikar?Här kommer en liten bildspam på vår lilla lägenhet á 37 kvm
Bifogar planritning för översiktens skull:
Hall:
Obs, spegel bakom pallen!
Kök och skjutparti mot sovrummet:
Mini-sovrum:
Vardagsrum:
Jag besparar er bilderna på dasset
Vi har bott här sedan augusti, men vi har fortfarande några tomma väggar som vi inte riktigt vet vad vi vill ha på, t ex den som långsidan på soffan står mot, och ytan ovanför tv:n. Vi har tänkt att vägghänga tv:n så småningom och byta ut den tråkiga tv:bänken.
Vi har lite bogmontage och annat som ska upp så småningom också.
Här bor jag
Mina lilla lgh på 74 kvm.
Det är en 2:a med ett stort vardagsrum/kök som tar ca 45 kvm av de totala 74.
Här bor en kille, inte för att någon skulle missa det ( bristen på inredningsdetaljer avslöjar detta ).
En kvällsbild från ena hörnet av rummet där man ser matbord, vardagsrumsdel och en del av köket
Närmare på vardagsrumsdelen, här spenderas den största delen av tiden man är hemma, ofta med en dator i knät och bra musik på stereon.
Dagsljus
Här har vi matbordet , dvs från andra sidan än de tidigare bilderna..
Jag måste erkänna att det är väldigt sällan jag äter hemma, sitta vid bordet gör jag i stort sett endast när jag har gäster..
Här är det från en annan vinkel
Med lägenheten kommer även en ca 20 kvm stor takaltan där man lätt fastnar på sommaren.
Har inga bra bilder på badrum eller sovrum, får lösa det någon dag.
Tack!Vad fint! Men var förvarar ni era tallrikar?
Min fina lägenhet som jag snart flyttar ifrån